Egy jó hirdetésszöveg félsiker, szép eredményeket hozhat, azonban a kivitelezése nem olyan egyszerű, mint gondolnád. Könnyű belecsúszni jó néhány hibába még akkor is, ha tapasztalt hirdető vagy.
A hirdetés szövegét jól megírni hosszadalmas és fáradságos munka, és nincs könnyű dolgod akkor sem, ha ismered a keresőóriás kulcsszavakkal, ajánlattétellel kapcsolatos feltételeit, ugyanis a hirdetészövegekkel kapcsolatban ilyenek nem állnak rendelkezésre. Akkor mégis hogy indulj neki? Tanulj a mások által elkövetett hibákból, megosztjuk veled a legtipikusabbakat!
A találati lista jelentősége
A Google találati listájának élén szerepelni egyet jelent a forgalomnövekedéssel, ezért valamennyi, az interneten jelen lévő vállalkozás célja minél előrébb kerülni rajta. Ezt szolgálja a keresőoptimalizálás, de fizetett hirdetésekkel is oda juthatsz, vedd igénybe a nagy tapasztalatokkal rendelkező Adlab PPC hirdetéskezelési szolgáltatását! És bár a statisztikák szerint többen kattintanak az organikus találatokra, azok a hirdetések is jól teljesítenek, amelyek a lista elé kerülnek. Ehhez azonban nem árt tisztában lenni pár dologgal.
A fizetett hirdetés nagy lehetőség, hiszen ideális esetben hamar az oldal tetejére repítheti a weboldaladat, ezzel szemben a SEO-nak idő kell, nem hoz eredményt egyik napról a másikra. Rövid és hosszú távon is jó stratégia lehet hirdetni, ha másképp nem tudunk a lista élére kerülni.
Milyen hibákat ne kövess el?
A rendszer úgy van kitalálva, hogy a fizetett hirdetéseket megadott kulcsszavakra kell elkészíteni, és az általunk meghatározott áron tudunk hirdetni.
Az első hiba, amit elkövethetünk, a kulcsszóhalmozás. Bár korábban működött és jelentős forgalmat lehetett vele generálni, ma már büntet is érte a Google, ráadásul rontja a CTR-t, a minőségi mutatókat, így neked sem érdeked. Kulcsszavakra szükség van, hiszen ezek által érzi a célközönség, hogy releváns a tartalom, azonban nem mindegy, hogyan illeszted be azokat. Az erőltetett tartalom felett átsiklanak a potenciális vásárlók. A figyelem megragadásához választ kell adnod a kérdéseikre, a kulcsszavaknak értéket kell képviselnie.
Tipikus hiba, hogy nem az adott problémára vagy szükségletre ad választ a hirdetés. Ne a vállalkozásodat reklámozd, hanem adj megoldást, és ezért a választ a legláthatóbb helyen, a headlineban fogalmazd meg! Bár láthatatlanok, a hirdetésbővítményeknek (belső link, hívás, helyadat) komoly szerepe van, akár 10-15%-kal is növelhetik a CTR-t.
Maradj a jól bevált dolgoknál!
Minden hirdetés célja konverzió. Az, hogy ez vásárlás, hírlevél-feliratkozás vagy más, az online marketing stratégiádtól, a céljaidtól függ.
Azonban a jól működő szöveges hirdetéseknek pontos, jól bevált szerkezete van, amitől nem érdemes eltérni. A hatásos hirdetés reakciót vált ki a célközönségből, üzenetet közvetít, felszólítást (CTA) tartalmaz, és minden esetben a vevőre fókuszál.
Készíts többféle szövegváltozatot, szánj időt a hirdetésszövegek tesztelésére, optimalizálására!
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.