Napjainkban a szakképzett munkaerő megtartása egyre nagyobb kihívást jelent a cégek többségének. A pozitív munkakörülmények megteremtése létfontosságú ahhoz, hogy a munkavállalók elégedettek lehessenek. A dolgozói elkötelezettség szerepe jelentős a vállalatok sikerében.
Belső kommunikáció a jobb munkavállalói élményért
A felmérések szerint egy olyan munkahelyen, ahol jobb a munkavállalói élmény, egy magasabb elkötelezettségi értéket is láthatunk. Ennek következtében pedig javulás tapasztalható a vállalati növekedésben, valamint az ügyfélelégedettség is javulhat. A pozitívabb munkatapasztalat alapja a hatékony belső kommunikáció.
A CHEQ belső kommunikációs rendszer révén javítható a dolgozói elkötelezettség, hiszen a digitális csatornák kialakítása még gördülékenyebb információáramlást tesz lehetővé. Gondoljunk csak bele, hogy mindez mennyi előnnyel járhat: az azonnali mérhető üzenetküldés, a kétirányú információcsere, a titkosított dokumentumok küldése jelentősen megkönnyítik a mindennapokat. Ugyanakkor nem elegendő a digitális csatornák kiépítése, a tartalmakat a dolgozók igényeihez mérten érdemes kialakítani.
A multiplatform megoldásnak köszönhetően az információk az összes kollégához eljuttathatóak, akár okostelefont, akár laptopot tartanak épp maguknál.
Perszonalizáció a kommunikációban
A személyre szabott üzenetek célja, hogy hatékonyabban kommunikáljunk, a címzett nyelvén, a számára lényeges dologgal kapcsolatban. Amennyiben ismert a kollégák problémája és igényeik, az üzenetek tematizálhatóak. A legtöbben nem szeretnek az információs tengerben keresgélni, alapvető elvárás, hogy a szükséges információ könnyen és gyorsan elérhető legyen.
A vállalati belső kommunikáció új szintre emelésénél szem előtt kell tartani, hogy a dolgozók megismeréséhez adatokra lesz szükség. Ehhez nyújt segítséget a demográfia, melyet a marketingben a viselkedések, igények felderítésére és mélyebb megértésére használnak. Ilyen adat például a kor, a nem, melyek segítségével a munkaterület alapján különféle szegmensekre osztható fel a népesség. Könnyebbség, hogy vállalatok esetében ezek az adatok már eleve elérhetőek a munkavállalókkal kapcsolatban.
A HR osztállyal való együttműködés lehetőséget teremt a munkavállalói csoportok kialakítására a demográfiai adatok alapján, ez pedig utat nyit a kommunikációs stratégia finomhangolására.
Pulzusfelmérésekkel növelhető az elkötelezettség mértéke
Ezt a CHEQ funkciója lehetővé teszi, hiszen könnyedén összeállíthatunk kérdőíveket, melyek a véleménynyilvánítás és ötletgyűjtés eszközeiként növelhetik a dolgozói elégedettséget. Azáltal, hogy kifejezhetik véleményüket, és aktívan részt vehetnek a vállalat életében javaslataikkal, megbecsülve érezhetik magukat. Ez pedig megalapozza a jobb munkavállalói élményt, és ezzel összhangban a hosszabb távú elkötelezettséget is.
A vállalatok sikerének kulcsa a digitális belső kommunikáció, mely monitorozható, és személyre szabható. Használjuk hát ki az előnyöket!
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.