Manapság nap nap után születnek a szép, dizájnos weboldalak, de vajon a mutatós megjelenés mellett képesek ellátni funkciójukat is?
Egyesek talán úgy vélik, hogy maga a honlap is olyan, mint a kötelező gépjármű-biztosítás. Mindenkinek van, aki autóval rendelkezik, ugyanígy weboldala is van mindazoknak, akik vállalkozók. Ez a meglátás viszont nem helyes, hiszen a cél az lenne, hogy ne csak úgy „legyen”, hanem pénzt keressünk általa, vagyis betöltse az üzleti hivatását is.
Mitől lesz eredményes egy vállalkozás?
A profi weboldal készítés során szakértői segítséggel, üzleti fókuszú website-ot kaphatunk, például a 7Blog ügynökség csapatának közreműködésével.
Minden sikeres vállalkozás alapja egy olyan weboldal, amely képes ellátni funkcióját, vagyis nem csupán egy tetszetős váz, amelyben gyönyörködhetnek a látogatók, hanem aktívan hozzájárul az eladásokhoz, feliratkozók gyűjtéséhez, miközben oktat, szórakoztat és megragadja a figyelmet.
A vérprofi weboldal elengedhetetlen eleme a sikernek, bár itt is igaz, hogy nem lehet kizárólag a honlaptól várni mindent, hiszen csupán eszköz, amelyben rengeteg lehetőség rejlik, de helytelenül használva szintén nem érünk el célt vele.
Ismernünk kell a célcsoportunkat, a nyelvezetüket, igazodnunk kell stílusban is hozzájuk, például egy kismamáknak értékesítő weboldalon lehetőleg ne a fekete szín domináljon. Ahogyan egy férfiaknak szánt edzéstervet kínáló oldal se babarózsaszín árnyalatban pompázzon. Tehát az ütős weboldal megtervezése nem kis feladat, mivel külsejében, funkcióiban is hoznia kell az elvárt szintet.
Mi a célunk a website-tal?
Erre a kérdésre pontosan tudnunk kell a választ, ugyanis enélkül úgy állnánk neki a kivitelezésnek, mint tervrajz hiányában a házépítésnek. Először azt nézzük meg, hogy mit szeretnénk elérni általa, például közvetlen értékesítenénk valamilyen szolgáltatást, terméket, esetleg oktatóanyagokhoz biztosítanánk egy előfizetői rendszert, zárt felület révén?
Magazin stílusú oldalban gondolkodunk, amelyen hirdetések lennének elhelyezve? Teljesen más struktúra, más dizájn, eltérő funkciók szükségesek, ha egy szakértői egyoldalas opció megalkotása a cél, és akkor is, ha egy előfizetéses oktatói felületet hoznánk létre.
Elemezzük ki a célpiacot! Ismerjük a vásárló jelöltjeinket, az életkorukat, az érdeklődésüket, a viselkedésüket, a vásárlási szokásaikat, az általuk olvasott tartalmakat, szinte mindent. Azt is, hogy mikor szoktak aludni menni. Viccesen hangzik, bár ennek is van jelentősége, ha tudjuk, hogy mely órákban a legaktívabbak, akkorra időzíthetjük az emaileket például.
Nem is lehet egyetlen oldalban összefoglalni, hogy mi mindenre kell odafigyelni a weboldal kapcsán. Éppen ezért a legokosabb megoldás, ha profikra bízzuk a dolgot.
Szakértői támogatás
Amint meghatároztuk céljainkat, könnyebb lesz megálmodni azt is, hogy milyen funkciók beépítésére kell sort keríteni. Biztosak lehetünk benne, hogy egy veterán ügynökséggel nem csúszunk el a kezdeti buktatókon, hanem magabiztosan menetelhetünk előre.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.