Mitől lesz profi egy weboldal?

Mitől lesz profi egy weboldal?
2023. 07. 03., 05:00

Manapság nap nap után születnek a szép, dizájnos weboldalak, de vajon a mutatós megjelenés mellett képesek ellátni funkciójukat is?

Egyesek talán úgy vélik, hogy maga a honlap is olyan, mint a kötelező gépjármű-biztosítás. Mindenkinek van, aki autóval rendelkezik, ugyanígy weboldala is van mindazoknak, akik vállalkozók. Ez a meglátás viszont nem helyes, hiszen a cél az lenne, hogy ne csak úgy „legyen”, hanem pénzt keressünk általa, vagyis betöltse az üzleti hivatását is.

Mitől lesz eredményes egy vállalkozás?

A profi weboldal készítés során szakértői segítséggel, üzleti fókuszú website-ot kaphatunk, például a 7Blog ügynökség csapatának közreműködésével.

Minden sikeres vállalkozás alapja egy olyan weboldal, amely képes ellátni funkcióját, vagyis nem csupán egy tetszetős váz, amelyben gyönyörködhetnek a látogatók, hanem aktívan hozzájárul az eladásokhoz, feliratkozók gyűjtéséhez, miközben oktat, szórakoztat és megragadja a figyelmet.

A vérprofi weboldal elengedhetetlen eleme a sikernek, bár itt is igaz, hogy nem lehet kizárólag a honlaptól várni mindent, hiszen csupán eszköz, amelyben rengeteg lehetőség rejlik, de helytelenül használva szintén nem érünk el célt vele.

Ismernünk kell a célcsoportunkat, a nyelvezetüket, igazodnunk kell stílusban is hozzájuk, például egy kismamáknak értékesítő weboldalon lehetőleg ne a fekete szín domináljon. Ahogyan egy férfiaknak szánt edzéstervet kínáló oldal se babarózsaszín árnyalatban pompázzon. Tehát az ütős weboldal megtervezése nem kis feladat, mivel külsejében, funkcióiban is hoznia kell az elvárt szintet.

Mi a célunk a website-tal?

Erre a kérdésre pontosan tudnunk kell a választ, ugyanis enélkül úgy állnánk neki a kivitelezésnek, mint tervrajz hiányában a házépítésnek. Először azt nézzük meg, hogy mit szeretnénk elérni általa, például közvetlen értékesítenénk valamilyen szolgáltatást, terméket, esetleg oktatóanyagokhoz biztosítanánk egy előfizetői rendszert, zárt felület révén?

Magazin stílusú oldalban gondolkodunk, amelyen hirdetések lennének elhelyezve? Teljesen más struktúra, más dizájn, eltérő funkciók szükségesek, ha egy szakértői egyoldalas opció megalkotása a cél, és akkor is, ha egy előfizetéses oktatói felületet hoznánk létre.

Elemezzük ki a célpiacot! Ismerjük a vásárló jelöltjeinket, az életkorukat, az érdeklődésüket, a viselkedésüket, a vásárlási szokásaikat, az általuk olvasott tartalmakat, szinte mindent. Azt is, hogy mikor szoktak aludni menni. Viccesen hangzik, bár ennek is van jelentősége, ha tudjuk, hogy mely órákban a legaktívabbak, akkorra időzíthetjük az emaileket például.

Nem is lehet egyetlen oldalban összefoglalni, hogy mi mindenre kell odafigyelni a weboldal kapcsán. Éppen ezért a legokosabb megoldás, ha profikra bízzuk a dolgot.

Szakértői támogatás

Amint meghatároztuk céljainkat, könnyebb lesz megálmodni azt is, hogy milyen funkciók beépítésére kell sort keríteni. Biztosak lehetünk benne, hogy egy veterán ügynökséggel nem csúszunk el a kezdeti buktatókon, hanem magabiztosan menetelhetünk előre.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-02 15:10:41
Ugyanazon elbírálás alá esik a bányászat, a kereskedelem, a fogadás, a befektetés, valamint az ellenértékként történő szerzés is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS