Mitől lesz profi egy weboldal?

Mitől lesz profi egy weboldal?
2023. 07. 03., 05:00

Manapság nap nap után születnek a szép, dizájnos weboldalak, de vajon a mutatós megjelenés mellett képesek ellátni funkciójukat is?

Egyesek talán úgy vélik, hogy maga a honlap is olyan, mint a kötelező gépjármű-biztosítás. Mindenkinek van, aki autóval rendelkezik, ugyanígy weboldala is van mindazoknak, akik vállalkozók. Ez a meglátás viszont nem helyes, hiszen a cél az lenne, hogy ne csak úgy „legyen”, hanem pénzt keressünk általa, vagyis betöltse az üzleti hivatását is.

Mitől lesz eredményes egy vállalkozás?

A profi weboldal készítés során szakértői segítséggel, üzleti fókuszú website-ot kaphatunk, például a 7Blog ügynökség csapatának közreműködésével.

Minden sikeres vállalkozás alapja egy olyan weboldal, amely képes ellátni funkcióját, vagyis nem csupán egy tetszetős váz, amelyben gyönyörködhetnek a látogatók, hanem aktívan hozzájárul az eladásokhoz, feliratkozók gyűjtéséhez, miközben oktat, szórakoztat és megragadja a figyelmet.

A vérprofi weboldal elengedhetetlen eleme a sikernek, bár itt is igaz, hogy nem lehet kizárólag a honlaptól várni mindent, hiszen csupán eszköz, amelyben rengeteg lehetőség rejlik, de helytelenül használva szintén nem érünk el célt vele.

Ismernünk kell a célcsoportunkat, a nyelvezetüket, igazodnunk kell stílusban is hozzájuk, például egy kismamáknak értékesítő weboldalon lehetőleg ne a fekete szín domináljon. Ahogyan egy férfiaknak szánt edzéstervet kínáló oldal se babarózsaszín árnyalatban pompázzon. Tehát az ütős weboldal megtervezése nem kis feladat, mivel külsejében, funkcióiban is hoznia kell az elvárt szintet.

Mi a célunk a website-tal?

Erre a kérdésre pontosan tudnunk kell a választ, ugyanis enélkül úgy állnánk neki a kivitelezésnek, mint tervrajz hiányában a házépítésnek. Először azt nézzük meg, hogy mit szeretnénk elérni általa, például közvetlen értékesítenénk valamilyen szolgáltatást, terméket, esetleg oktatóanyagokhoz biztosítanánk egy előfizetői rendszert, zárt felület révén?

Magazin stílusú oldalban gondolkodunk, amelyen hirdetések lennének elhelyezve? Teljesen más struktúra, más dizájn, eltérő funkciók szükségesek, ha egy szakértői egyoldalas opció megalkotása a cél, és akkor is, ha egy előfizetéses oktatói felületet hoznánk létre.

Elemezzük ki a célpiacot! Ismerjük a vásárló jelöltjeinket, az életkorukat, az érdeklődésüket, a viselkedésüket, a vásárlási szokásaikat, az általuk olvasott tartalmakat, szinte mindent. Azt is, hogy mikor szoktak aludni menni. Viccesen hangzik, bár ennek is van jelentősége, ha tudjuk, hogy mely órákban a legaktívabbak, akkorra időzíthetjük az emaileket például.

Nem is lehet egyetlen oldalban összefoglalni, hogy mi mindenre kell odafigyelni a weboldal kapcsán. Éppen ezért a legokosabb megoldás, ha profikra bízzuk a dolgot.

Szakértői támogatás

Amint meghatároztuk céljainkat, könnyebb lesz megálmodni azt is, hogy milyen funkciók beépítésére kell sort keríteni. Biztosak lehetünk benne, hogy egy veterán ügynökséggel nem csúszunk el a kezdeti buktatókon, hanem magabiztosan menetelhetünk előre.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS