Mit érdemes felírni a céges ajándék ötletek közé?

Mit érdemes felírni a céges ajándék ötletek közé?
2023. 10. 03., 06:00

A promóciós ajándékoknak hatalmas szerepe van a marketingben. Már több évtizede használják ezt a módszert, a hatékonysága pedig megkérdőjelezhetetlen. Meglévő és potenciális ügyfeleknek is adhatunk ilyet, de akár az üzleti partnereket, munkatársakat is meglephetjük egy-egy ajándékcsomaggal.

Céges ajándékot mindenkinek!

Természetesen a helyzet nem ilyen egyszerű, mivel alapos tervezésre van szükség a promóciós kampányok esetében, de az garantáltan megvalósítható, hogy aki fontos a cég életében (partnerek, ügyfelek és munkatársak), azok mind kaphatnak ajándékot.

Ebben nagy segítséget jelent például a Zefi Reklámajándék írószerek, irodaszerek kínálata, ahol a klasszikus céges ajándékokat is be lehet szerezni a nem éppen hétköznapiak mellett.

Általában a legelső kérdés nem arra vonatkozik, hogy mi legyen a promóciós ajándék, hanem arra, hogy mégis mikor érdemes őket átadni. Hogyan? Ha megnézzük a naptárunkat, számtalan olyan lehetőség van, amikor megajándékozhatjuk az ügyfeleket, üzleti partnereket és munkatársakat.

Itt az október, közeleg a karácsony, ez egy tökéletes alkalom arra, hogy meglepjük a vásárlókat. Akár minden egyes ügyfél kaphat valamilyen ajándékot a terméke mellé. A hűséges, visszatérő vásárlókat is díjazhatjuk, megköszönhetjük ezzel a módszerrel, hogy mindig minket választanak.

Ugyanez vonatkozik az üzleti partnerekre és munkatársakra. A karácsony az ajándékozásról szól, amikor köszönetet mondunk azoknak, akik segítenek a cégnek eljutni oda, ahol éppen van. Ezért is érdemes összeállítani egy listát a céges ajándék ötletekről, ugyanis az sem mindegy, hogy pontosan mit adunk.

Klasszikus termékeket is összeválogathatunk

Ahogy azt már az előbbiekben is említettük, az írószerek, irodaszerek választásával nem lehet mellélőni. Egy toll, egy notesz vagy egy praktikus és elegáns iratmappa mindenkinek jól jön. Ezek klasszikus fogyóeszköznek számítanak minden otthonban, üzleti környezetben pedig még fokozottabban fontosak.

Mindenképpen olyan ajándék kerüljön bele a csomagba, ami valóban hasznos. Kerüljük el az egyszer használatos, eldobható vagy könnyen elhasználódó termékeket!

Pontosan határozzuk meg, hogy kinek adjuk az ajándékot!

Igaz, hogy promóciós terméket lehet ügyfeleknek, üzleti partnereknek és munkatársaknak is adni, de egyáltalán nem mindegy, hogy pontosan mi kerül bele a csomagba. Meg kell határozni, hogy ki a célközönség, és mi az, ami valóban hasznos lenne számukra.

A gyerekeket is számításba kell venni, ezzel az egész család bizalmát növelhetjük a cég irányába. Lehetőségből nincs hiány, hisz napjainkban már több ezer termék látható el egyedi logóval, megjelenéssel. Érdemes alaposan megtervezni az egész promóciós kampányt és minél hamarabb elkezdeni a kivitelezést!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-02 15:10:41
Ugyanazon elbírálás alá esik a bányászat, a kereskedelem, a fogadás, a befektetés, valamint az ellenértékként történő szerzés is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS