Mit érdemes felírni a céges ajándék ötletek közé?

Mit érdemes felírni a céges ajándék ötletek közé?
2023. 10. 03., 06:00

A promóciós ajándékoknak hatalmas szerepe van a marketingben. Már több évtizede használják ezt a módszert, a hatékonysága pedig megkérdőjelezhetetlen. Meglévő és potenciális ügyfeleknek is adhatunk ilyet, de akár az üzleti partnereket, munkatársakat is meglephetjük egy-egy ajándékcsomaggal.

Céges ajándékot mindenkinek!

Természetesen a helyzet nem ilyen egyszerű, mivel alapos tervezésre van szükség a promóciós kampányok esetében, de az garantáltan megvalósítható, hogy aki fontos a cég életében (partnerek, ügyfelek és munkatársak), azok mind kaphatnak ajándékot.

Ebben nagy segítséget jelent például a Zefi Reklámajándék írószerek, irodaszerek kínálata, ahol a klasszikus céges ajándékokat is be lehet szerezni a nem éppen hétköznapiak mellett.

Általában a legelső kérdés nem arra vonatkozik, hogy mi legyen a promóciós ajándék, hanem arra, hogy mégis mikor érdemes őket átadni. Hogyan? Ha megnézzük a naptárunkat, számtalan olyan lehetőség van, amikor megajándékozhatjuk az ügyfeleket, üzleti partnereket és munkatársakat.

Itt az október, közeleg a karácsony, ez egy tökéletes alkalom arra, hogy meglepjük a vásárlókat. Akár minden egyes ügyfél kaphat valamilyen ajándékot a terméke mellé. A hűséges, visszatérő vásárlókat is díjazhatjuk, megköszönhetjük ezzel a módszerrel, hogy mindig minket választanak.

Ugyanez vonatkozik az üzleti partnerekre és munkatársakra. A karácsony az ajándékozásról szól, amikor köszönetet mondunk azoknak, akik segítenek a cégnek eljutni oda, ahol éppen van. Ezért is érdemes összeállítani egy listát a céges ajándék ötletekről, ugyanis az sem mindegy, hogy pontosan mit adunk.

Klasszikus termékeket is összeválogathatunk

Ahogy azt már az előbbiekben is említettük, az írószerek, irodaszerek választásával nem lehet mellélőni. Egy toll, egy notesz vagy egy praktikus és elegáns iratmappa mindenkinek jól jön. Ezek klasszikus fogyóeszköznek számítanak minden otthonban, üzleti környezetben pedig még fokozottabban fontosak.

Mindenképpen olyan ajándék kerüljön bele a csomagba, ami valóban hasznos. Kerüljük el az egyszer használatos, eldobható vagy könnyen elhasználódó termékeket!

Pontosan határozzuk meg, hogy kinek adjuk az ajándékot!

Igaz, hogy promóciós terméket lehet ügyfeleknek, üzleti partnereknek és munkatársaknak is adni, de egyáltalán nem mindegy, hogy pontosan mi kerül bele a csomagba. Meg kell határozni, hogy ki a célközönség, és mi az, ami valóban hasznos lenne számukra.

A gyerekeket is számításba kell venni, ezzel az egész család bizalmát növelhetjük a cég irányába. Lehetőségből nincs hiány, hisz napjainkban már több ezer termék látható el egyedi logóval, megjelenéssel. Érdemes alaposan megtervezni az egész promóciós kampányt és minél hamarabb elkezdeni a kivitelezést!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS