A promóciós ajándékoknak hatalmas szerepe van a marketingben. Már több évtizede használják ezt a módszert, a hatékonysága pedig megkérdőjelezhetetlen. Meglévő és potenciális ügyfeleknek is adhatunk ilyet, de akár az üzleti partnereket, munkatársakat is meglephetjük egy-egy ajándékcsomaggal.
Céges ajándékot mindenkinek!
Természetesen a helyzet nem ilyen egyszerű, mivel alapos tervezésre van szükség a promóciós kampányok esetében, de az garantáltan megvalósítható, hogy aki fontos a cég életében (partnerek, ügyfelek és munkatársak), azok mind kaphatnak ajándékot.
Ebben nagy segítséget jelent például a Zefi Reklámajándék írószerek, irodaszerek kínálata, ahol a klasszikus céges ajándékokat is be lehet szerezni a nem éppen hétköznapiak mellett.
Általában a legelső kérdés nem arra vonatkozik, hogy mi legyen a promóciós ajándék, hanem arra, hogy mégis mikor érdemes őket átadni. Hogyan? Ha megnézzük a naptárunkat, számtalan olyan lehetőség van, amikor megajándékozhatjuk az ügyfeleket, üzleti partnereket és munkatársakat.
Itt az október, közeleg a karácsony, ez egy tökéletes alkalom arra, hogy meglepjük a vásárlókat. Akár minden egyes ügyfél kaphat valamilyen ajándékot a terméke mellé. A hűséges, visszatérő vásárlókat is díjazhatjuk, megköszönhetjük ezzel a módszerrel, hogy mindig minket választanak.
Ugyanez vonatkozik az üzleti partnerekre és munkatársakra. A karácsony az ajándékozásról szól, amikor köszönetet mondunk azoknak, akik segítenek a cégnek eljutni oda, ahol éppen van. Ezért is érdemes összeállítani egy listát a céges ajándék ötletekről, ugyanis az sem mindegy, hogy pontosan mit adunk.
Klasszikus termékeket is összeválogathatunk
Ahogy azt már az előbbiekben is említettük, az írószerek, irodaszerek választásával nem lehet mellélőni. Egy toll, egy notesz vagy egy praktikus és elegáns iratmappa mindenkinek jól jön. Ezek klasszikus fogyóeszköznek számítanak minden otthonban, üzleti környezetben pedig még fokozottabban fontosak.
Mindenképpen olyan ajándék kerüljön bele a csomagba, ami valóban hasznos. Kerüljük el az egyszer használatos, eldobható vagy könnyen elhasználódó termékeket!
Pontosan határozzuk meg, hogy kinek adjuk az ajándékot!
Igaz, hogy promóciós terméket lehet ügyfeleknek, üzleti partnereknek és munkatársaknak is adni, de egyáltalán nem mindegy, hogy pontosan mi kerül bele a csomagba. Meg kell határozni, hogy ki a célközönség, és mi az, ami valóban hasznos lenne számukra.
A gyerekeket is számításba kell venni, ezzel az egész család bizalmát növelhetjük a cég irányába. Lehetőségből nincs hiány, hisz napjainkban már több ezer termék látható el egyedi logóval, megjelenéssel. Érdemes alaposan megtervezni az egész promóciós kampányt és minél hamarabb elkezdeni a kivitelezést!
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.