Van néhány hasznos marketingfogás, amelyek segítségével növelhető egy webáruház bevétele. Közéjük tartozik a remarketing is. Aki még nem ismerné e fogalmat, de érdekli a lehetőség, hogy megsokszorozza vevői számát, mindenképpen olvassa el ezt a cikket!
Mi az a remarketing?
A remarketing tulajdonképpen egy lehetőség, amellyel ismét felhívhatod magadra azon emberek figyelmét, akik korábban már jártak az oldaladon, úgy, hogy releváns hirdetéseket jelentetsz meg számukra egy másik felületen.
Ehhez legtöbbször érdemes igénybe venni egy profi marketingügynökség segítségét, akik a Google hirdetéskezelés területén is otthon vannak, ilyen többek közt a SocialWings is. Náluk egyébként további szolgáltatások is elérhetők, amelyekkel növelheted a márkád ismertségét.
A remarketing az egyik legnépszerűbb megoldás arra, hogy a vásárlást félbehagyó ügyfelet visszacsábítsd, de arra is, hogy a már nálad vásárló embert újabb ajánlattal célozd meg. Persze ehhez kell egy-két beállítást eszközölni a honlapon, illetve jól működő online hirdetéseket közzé tenni, de a SocialWings remek támogatást tud ehhez adni.
Miért fontos a remarketing?
Ha nem ismered ki magad a marketing világában, akkor jó, ha szembesülsz pár ténnyel. Mielőtt valaki megveszi a termékedet, megrendeli a szolgáltatásodat, fejben hosszú utat jár be. Először is, lehet, hogy még sosem hallott rólad, és nem is tudja, miért lenne szüksége arra a termékre, szolgáltatásra, amit hirdetsz.
Ha pedig már ismeri az oldalad, illetve a webáruházad, akkor elbizonytalanodhat azzal kapcsolatban, valóban szükséges-e számára az a valami, amit kínálsz. Sokan visszatorpanhatnak az árak, a szállítási költségek, a garancia hiánya, de bármi egyéb láttán is.
Ilyenkor érdemes újra megcélozni őket Google-, Instagram-, illetve Facebook-hirdetésekkel, hiszen most már “ismerősként” fognak rád tekinteni, jobban megbíznak benned. Így nagyobb eséllyel történik meg a vásárlás.
Régi vevő – új vevő
A másik eset, amikor a remarketing aranyat ér, az az, amikor a régi vevőidet – akik már vásároltak nálad – éred el valamilyen csatornán célzott online hirdetéssel. Kínálhatsz nekik új terméket, a megvásárolt termékhez valamilyen kiegészítőt, de akár új kollekciót is.
Nagyon nagy potenciál van ebben! Kutatások bizonyították ugyanis, hogy azok az emberek, akik egyszer már vásároltak egy adott webáruházban, nagyobb eséllyel térnek oda vissza legközelebb is: hihetetlen, de ők adják a webshopok forgalmának 35-40%-át!
Ahhoz, hogy elérd őket, érdemes elkérni az első vásárlásnál az e-mail-címüket, levelezési címüket, esetleg egy kérdőív segítségével felmérheted a szokásaikat is. Lehet, hogy ezek macerás dolgoknak tűnnek, de érdemes időt szánni erre, hogy a későbbiekben sikeres legyen a remarketinged.
Ha megvan a pozitív vásárlói élmény, azaz felhasználóbarát a webáruházad, vannak jó termékeid, és hatékonyan kommunikálsz a leendő és a volt vásárlóiddal is, akkor bizonyára növelni tudod bevételedet. Egy jó marketingügynökséggel még hatékonyabban menedzselheted a folyamatot.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.