Miért jó a remarketing?

Miért jó a remarketing?
2023. 09. 08., 06:00

Van néhány hasznos marketingfogás, amelyek segítségével növelhető egy webáruház bevétele. Közéjük tartozik a remarketing is. Aki még nem ismerné e fogalmat, de érdekli a lehetőség, hogy megsokszorozza vevői számát, mindenképpen olvassa el ezt a cikket!

Mi az a remarketing?

A remarketing tulajdonképpen egy lehetőség, amellyel ismét felhívhatod magadra azon emberek figyelmét, akik korábban már jártak az oldaladon, úgy, hogy releváns hirdetéseket jelentetsz meg számukra egy másik felületen.

Ehhez legtöbbször érdemes igénybe venni egy profi marketingügynökség segítségét, akik a Google hirdetéskezelés területén is otthon vannak, ilyen többek közt a SocialWings is. Náluk egyébként további szolgáltatások is elérhetők, amelyekkel növelheted a márkád ismertségét.

A remarketing az egyik legnépszerűbb megoldás arra, hogy a vásárlást félbehagyó ügyfelet visszacsábítsd, de arra is, hogy a már nálad vásárló embert újabb ajánlattal célozd meg. Persze ehhez kell egy-két beállítást eszközölni a honlapon, illetve jól működő online hirdetéseket közzé tenni, de a SocialWings remek támogatást tud ehhez adni.

Miért fontos a remarketing?

Ha nem ismered ki magad a marketing világában, akkor jó, ha szembesülsz pár ténnyel. Mielőtt valaki megveszi a termékedet, megrendeli a szolgáltatásodat, fejben hosszú utat jár be. Először is, lehet, hogy még sosem hallott rólad, és nem is tudja, miért lenne szüksége arra a termékre, szolgáltatásra, amit hirdetsz.

Ha pedig már ismeri az oldalad, illetve a webáruházad, akkor elbizonytalanodhat azzal kapcsolatban, valóban szükséges-e számára az a valami, amit kínálsz. Sokan visszatorpanhatnak az árak, a szállítási költségek, a garancia hiánya, de bármi egyéb láttán is.

Ilyenkor érdemes újra megcélozni őket Google-, Instagram-, illetve Facebook-hirdetésekkel, hiszen most már “ismerősként” fognak rád tekinteni, jobban megbíznak benned. Így nagyobb eséllyel történik meg a vásárlás.

Régi vevő – új vevő

A másik eset, amikor a remarketing aranyat ér, az az, amikor a régi vevőidet – akik már vásároltak nálad – éred el valamilyen csatornán célzott online hirdetéssel. Kínálhatsz nekik új terméket, a megvásárolt termékhez valamilyen kiegészítőt, de akár új kollekciót is.

Nagyon nagy potenciál van ebben! Kutatások bizonyították ugyanis, hogy azok az emberek, akik egyszer már vásároltak egy adott webáruházban, nagyobb eséllyel térnek oda vissza legközelebb is: hihetetlen, de ők adják a webshopok forgalmának 35-40%-át!

Ahhoz, hogy elérd őket, érdemes elkérni az első vásárlásnál az e-mail-címüket, levelezési címüket, esetleg egy kérdőív segítségével felmérheted a szokásaikat is. Lehet, hogy ezek macerás dolgoknak tűnnek, de érdemes időt szánni erre, hogy a későbbiekben sikeres legyen a remarketinged.

Ha megvan a pozitív vásárlói élmény, azaz felhasználóbarát a webáruházad, vannak jó termékeid, és hatékonyan kommunikálsz a leendő és a volt vásárlóiddal is, akkor bizonyára növelni tudod bevételedet. Egy jó marketingügynökséggel még hatékonyabban menedzselheted a folyamatot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS