Miért jó a remarketing?

Miért jó a remarketing?
2023. 09. 08., 06:00

Van néhány hasznos marketingfogás, amelyek segítségével növelhető egy webáruház bevétele. Közéjük tartozik a remarketing is. Aki még nem ismerné e fogalmat, de érdekli a lehetőség, hogy megsokszorozza vevői számát, mindenképpen olvassa el ezt a cikket!

Mi az a remarketing?

A remarketing tulajdonképpen egy lehetőség, amellyel ismét felhívhatod magadra azon emberek figyelmét, akik korábban már jártak az oldaladon, úgy, hogy releváns hirdetéseket jelentetsz meg számukra egy másik felületen.

Ehhez legtöbbször érdemes igénybe venni egy profi marketingügynökség segítségét, akik a Google hirdetéskezelés területén is otthon vannak, ilyen többek közt a SocialWings is. Náluk egyébként további szolgáltatások is elérhetők, amelyekkel növelheted a márkád ismertségét.

A remarketing az egyik legnépszerűbb megoldás arra, hogy a vásárlást félbehagyó ügyfelet visszacsábítsd, de arra is, hogy a már nálad vásárló embert újabb ajánlattal célozd meg. Persze ehhez kell egy-két beállítást eszközölni a honlapon, illetve jól működő online hirdetéseket közzé tenni, de a SocialWings remek támogatást tud ehhez adni.

Miért fontos a remarketing?

Ha nem ismered ki magad a marketing világában, akkor jó, ha szembesülsz pár ténnyel. Mielőtt valaki megveszi a termékedet, megrendeli a szolgáltatásodat, fejben hosszú utat jár be. Először is, lehet, hogy még sosem hallott rólad, és nem is tudja, miért lenne szüksége arra a termékre, szolgáltatásra, amit hirdetsz.

Ha pedig már ismeri az oldalad, illetve a webáruházad, akkor elbizonytalanodhat azzal kapcsolatban, valóban szükséges-e számára az a valami, amit kínálsz. Sokan visszatorpanhatnak az árak, a szállítási költségek, a garancia hiánya, de bármi egyéb láttán is.

Ilyenkor érdemes újra megcélozni őket Google-, Instagram-, illetve Facebook-hirdetésekkel, hiszen most már “ismerősként” fognak rád tekinteni, jobban megbíznak benned. Így nagyobb eséllyel történik meg a vásárlás.

Régi vevő – új vevő

A másik eset, amikor a remarketing aranyat ér, az az, amikor a régi vevőidet – akik már vásároltak nálad – éred el valamilyen csatornán célzott online hirdetéssel. Kínálhatsz nekik új terméket, a megvásárolt termékhez valamilyen kiegészítőt, de akár új kollekciót is.

Nagyon nagy potenciál van ebben! Kutatások bizonyították ugyanis, hogy azok az emberek, akik egyszer már vásároltak egy adott webáruházban, nagyobb eséllyel térnek oda vissza legközelebb is: hihetetlen, de ők adják a webshopok forgalmának 35-40%-át!

Ahhoz, hogy elérd őket, érdemes elkérni az első vásárlásnál az e-mail-címüket, levelezési címüket, esetleg egy kérdőív segítségével felmérheted a szokásaikat is. Lehet, hogy ezek macerás dolgoknak tűnnek, de érdemes időt szánni erre, hogy a későbbiekben sikeres legyen a remarketinged.

Ha megvan a pozitív vásárlói élmény, azaz felhasználóbarát a webáruházad, vannak jó termékeid, és hatékonyan kommunikálsz a leendő és a volt vásárlóiddal is, akkor bizonyára növelni tudod bevételedet. Egy jó marketingügynökséggel még hatékonyabban menedzselheted a folyamatot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS