Még jobb helyezést szeretnél elérni az online találati listán?

Még jobb helyezést szeretnél elérni az online találati listán?
2024. 06. 03., 06:00

Ha szeretnél előkelő helyen lenni a Google találati listáján, akkor bizony nagy figyelmet kell fordítanod a keresőoptimalizálásra. Ez sok időt és szakértelmet igényel, nem 1-2 hét vagy hónap alatt fogod látni az eredményeket. Ha pedig megfelelő helyre kerültél, akkor azt meg is kell tartani. Vagyis a SEO folyamatos törődést is kíván: ha egyszer elkezded, nem érdemes abbahagyni még akkor sem, ha folyamatos anyagi ráfordítást igényel.

Persze van pár trükk, amivel ezen az időintervallumon lehet kicsit rövidíteni, de a szakmaiságot mindenképp szem előtt kell tartani! Ebben lehet segítségedre például Marketinges Erika és csapata. Ők egy olyan online marketing ügynökség, akik mindent egy kézben tartanak a tartalomgyártástól a hirdetéskezelésen és keresőoptimalizáláson át a webfejlesztésig.

Struktúrában a lényeg

Ahhoz, hogy előrébb kerülj a Google-ben, figyelned kell a weboldalad felépítésére! Legyen strukturált és felhasználóbarát. Az optimalizálásra az oldalcímekben, az URL-ekben, a meta leírásokban, valamint a fejlécekben és a képek esetében is ügyelni kell. Ez utóbbiaknál a méretre és az Alt-Textre is fontos figyelni.

Releváns tartalom és kulcsszavak

Azt mindenképp szem előtt kell tartani, hogy megfelelő információkat szolgáltassunk a webes látogatóknak. Ez a tartalmi elemekre éppúgy értendő, mint a vizuális megjelenésre.

Külön gondot kell fordítani a kulcsszavakra: jelenjenek meg többek között a címsorokban, főcímben és a meta leírásban is. Itt a ragozott és rag nélküli alak is számít, és az, hogy hogyan kapcsolódnak a témához.

User experience

Ha javítani szeretnél az oldalad rangsorolásán, akkor legyen fókuszban a felhasználói élmény! Az egyszerű navigáció, a mobilbarát kialakítás, az átlátható menü alapvető elvárás. Ha netán magas a visszafordulási arány, akkor meg kell vizsgálni, hogy mit nyújt a site a látogatóknak!

Kulcsfontosságú linképítés

A belső linkek, illetve a kifelé mutató hivatkozások egyaránt nagy szerepet játszanak abban, hogy hová kerülünk a Google találati listáján. Olyan linkeket célszerű választani, amelyek a mi iparágunk számára relevánsak. Tartalomgyártásnál pedig törekedjünk olyan információkra, amelyeket más oldalak is szívesen meghivatkoznak.

Mind a Google, mind a felhasználók akkor fognak jobban „szeretni”, ha nagy gondot fordítasz a tartalmakra! Mire törekedj?

  • Csak valós és hiteles információkat közölj, amik érdekesek és figyelemfelkeltőek is.
  • Frissítsd folyamatosan a tartalmakat!
  • Kövesd az aktuális trendeket!
  • A képeknél figyelj a megfelelő felbontásra és látványvilágra, valamint arra, hogy illeszkedjenek a témához!

Ha a fenti tanácsokat betartod, sokat javíthatsz a Google rangsorolásán, de a folyamatos munkát nem lehet mellőzni. Amennyiben nincs rá időd, vagy nem tudod, hogyan csináld, fordulj nyugodtan segítségért online szakértőkhöz! Az eredmény természetesen a bevételeiden is látszódni fog majd.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS