Ha szeretnél előkelő helyen lenni a Google találati listáján, akkor bizony nagy figyelmet kell fordítanod a keresőoptimalizálásra. Ez sok időt és szakértelmet igényel, nem 1-2 hét vagy hónap alatt fogod látni az eredményeket. Ha pedig megfelelő helyre kerültél, akkor azt meg is kell tartani. Vagyis a SEO folyamatos törődést is kíván: ha egyszer elkezded, nem érdemes abbahagyni még akkor sem, ha folyamatos anyagi ráfordítást igényel.
Persze van pár trükk, amivel ezen az időintervallumon lehet kicsit rövidíteni, de a szakmaiságot mindenképp szem előtt kell tartani! Ebben lehet segítségedre például Marketinges Erika és csapata. Ők egy olyan online marketing ügynökség, akik mindent egy kézben tartanak a tartalomgyártástól a hirdetéskezelésen és keresőoptimalizáláson át a webfejlesztésig.
Struktúrában a lényeg
Ahhoz, hogy előrébb kerülj a Google-ben, figyelned kell a weboldalad felépítésére! Legyen strukturált és felhasználóbarát. Az optimalizálásra az oldalcímekben, az URL-ekben, a meta leírásokban, valamint a fejlécekben és a képek esetében is ügyelni kell. Ez utóbbiaknál a méretre és az Alt-Textre is fontos figyelni.
Releváns tartalom és kulcsszavak
Azt mindenképp szem előtt kell tartani, hogy megfelelő információkat szolgáltassunk a webes látogatóknak. Ez a tartalmi elemekre éppúgy értendő, mint a vizuális megjelenésre.
Külön gondot kell fordítani a kulcsszavakra: jelenjenek meg többek között a címsorokban, főcímben és a meta leírásban is. Itt a ragozott és rag nélküli alak is számít, és az, hogy hogyan kapcsolódnak a témához.
User experience
Ha javítani szeretnél az oldalad rangsorolásán, akkor legyen fókuszban a felhasználói élmény! Az egyszerű navigáció, a mobilbarát kialakítás, az átlátható menü alapvető elvárás. Ha netán magas a visszafordulási arány, akkor meg kell vizsgálni, hogy mit nyújt a site a látogatóknak!
Kulcsfontosságú linképítés
A belső linkek, illetve a kifelé mutató hivatkozások egyaránt nagy szerepet játszanak abban, hogy hová kerülünk a Google találati listáján. Olyan linkeket célszerű választani, amelyek a mi iparágunk számára relevánsak. Tartalomgyártásnál pedig törekedjünk olyan információkra, amelyeket más oldalak is szívesen meghivatkoznak.
Mind a Google, mind a felhasználók akkor fognak jobban „szeretni”, ha nagy gondot fordítasz a tartalmakra! Mire törekedj?
Ha a fenti tanácsokat betartod, sokat javíthatsz a Google rangsorolásán, de a folyamatos munkát nem lehet mellőzni. Amennyiben nincs rá időd, vagy nem tudod, hogyan csináld, fordulj nyugodtan segítségért online szakértőkhöz! Az eredmény természetesen a bevételeiden is látszódni fog majd.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.