Minden HR-menedzser vagy toborzó tudja, hogy a tehetségek nem fognak egyszerűen az ölükbe hullani még akkor sem, ha a cég kiváló munkáltatói márkával rendelkezik, és csak pozitív vélemények vannak a vállalkozásról, vagy fantasztikusan csábító előnyökkel rendelkezik.
Szükség van például arra, hogy egy vagy akár több hirdetést is elhelyezznek a különböző állásportálokon, mint amilyen a kaposvarallas is. De ennek az eredményességéhez néhány szabályt nem árt betartani.
Válasszuk ki a megfelelő állásportálokat!
A toborzási költségvetés a legértékesebb erőforrás minden vállalkozásban, ezért ha nem szeretnénk elpazarolni, akkor olyan állásportálokat kell keresnünk, amelyeken keresztül hatékonyan érhetjük el a képzett jelentkezőket, hogy a befektetésünknek magas legyen a megtérülése.
Ezekből az oldalakból azonban annyi van, mint égen a csillag, így nehéz megtalálni azt az egyet, amely számunkra hasznosnak bizonyul. De miért kellene egy portálnál leragadnunk, ha ezeknek a különböző típusai más-más előnyöket hordoznak magukban?
Mivel a nagyobb álláskereső portálok több embert vonzanak, így ezeken mindenképpen tanácsos elhelyezni legalább egy álláshirdetést. Emellett azonban érdemes még az egyedi iparágakra specializálódott webhelyekben rejlő potenciált is kiaknázni, és a helyi portálokon is hirdetni, hogy elérjük a vállalkozásunk közelében élő jelölteket.
Készítsük el a tökéletes hirdetést!
Miután eldöntöttünk, hol szeretnénk hirdetést feladni, időt kell szánnunk egy olyan hirdetés elkészítésére, amely informatív és vonzó a jelöltek számára. Ennek eléréséhez először is próbáljunk meg arra koncentrálni, hogy a szakzsargon vagy a kevésbé egyértelmű megfogalmazások használata helyett pontos megnevezéseket alkalmazzunk.
De az is elengedhetetlen szempont, hogy az álláshirdetésben minden fontos információ szerepeljen, például a munkaköri kötelezettségek, a munkavégzés helye és a szerepkörhöz szükséges készségek részletezése. Érdemes a leírás végén azt is megemlíteni, hogy a jelentkezők mikor kapnak visszajelzést.
Végül pedig írjunk le pár dolgot magáról a szervezetről is, hiszen a jelentkezőket manapság már nem csupán a fizetés mozgatja meg, hanem kíváncsiak arra is, hogy milyen kultúrája van a vállalkozásunknak, és mit nyerhetnek ők abból, ha nálunk dolgoznak.
Végül figyeljünk oda a profilunkra is!
Az álláshirdetésen kívül érdemes még a portálon lévő profilban is a lehető legtöbb mindent feltüntetni a vállalkozásról. Feltölthetünk például egy videót vagy képet az irodai eseményekről vagy a csapat összejöveteleiről, hogy a jelentkezők bepillantást nyerhessenek abba, hogyan is zajlik a szervezetben a munka.
Ezenkívül írjunk le apróbb részleteket arról, hogy hogyan indult el a cég, és mi hajtja minden egyes tagját a siker felé nap mint nap! De ne feledkezzünk meg a jelenlegi dolgozóink pozitív vélemenyeiben rejlő potenciálról sem! Egy pozitív és hiteles beszámoló minden bizonnyal hozzájárulhat a potenciális jelentkező bizalmának kialakításához.
Ha a fentieket betartjuk, garantáltan eredményes és hatékony lesz a munkaerő keresése!
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.