Minden vállalkozás számára rejtély az Instagram és a Facebook világa organikus elérés tekintetében. Amikor alacsony az elérés vagy éppen a reakciók száma, akkor mindenkiben felmerül, hogy vajon mit rontott el. Ebben az esetben nem szabad kétségbe esni, hiszen előfordulhat időszakosan visszaesés, még akkor is, ha a tartalom folyamatosan ugyanazt a minőséget nyújtja.
Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány hasznos tanácsot, amelyeket mindenképpen érdemes beépíteni a kommunikációba annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet lehessen kihozni az organikus elérésből. Továbbá érdemes social media könyvet olvasni, és tanácsadást is igénybe venni a jobb eredmények eléréséhez.
Olyan tartalmat kell nyújtani az oldalon, amire az emberek valóban kíváncsiak
Érdemes közösségi központként használni a Facebookot, vagyis olyan tartalmat nyújtani az oldalon, amire az emberek valóban kíváncsiak. Például hasznos tippeket, kérdezz-felelek videókat és különleges ajánlatokat. Megfelelő tartalommal egyszerűen lehet bizalmat kialakítani a leendő vásárlókban.
Továbbá érdemes a Facebookra átirányítani a forgalmat például a webshopról, az Instagram oldalról vagy éppen a blogról. Szóval ahol csak lehet, érdemes megemlíteni a Facebook oldalt, és így extra követőket szerezni.
Egyszerűen meg lehet találni a legoptimálisabb időszakokat
Mindemellett érdemes influenszerekkel is együtt dolgozni, akik segíthetnek az elérések növelésében, hiszen az általuk közvetített tartalom erős bizalmat tud kialakítani. A kicsi vagy közepes influenszerek már a szolgáltatásért vagy termékért cserébe is vállalnak együttműködést, így nem kell nagy költségeket beruházni.
Érdemes megtekinteni a Facebook oldal elemzési adatait, hogy mikorra érdemes időzíteni a bejegyzéseket. Ehhez meg kell nézni, hogy a korábbi posztok milyen napokon és milyen időpontokban teljesítettek jól. A megfelelő időpontok megtalálásához kísérletezésre és tesztelésre, valamint elemzésre van szükség, amelyek segítségével egyszerűen meg lehet találni a legoptimálisabb időszakokat.
Célszerű a jól teljesítő bejegyzéseket meghirdetni
Fontos a posztolás során a rendszeresség, érdemes időzíteni a Creator Studio segítségével. Ennek a lehetőségnek köszönhetően akár egész hónapra előre be lehet időzíteni a posztokat úgy, hogy azok a lehető legjobb időszakban kerüljenek ki, és így növeljék az organikus eléréseket.
Végül pedig azt is érdemes kiemelni, hogy nem szabad kizárólag organikus tartalmakra támaszkodni. Ugyanis ezekkel elérhetőek a követők, erősíthető a brand, és lehet új követőket szerezni, azonban a hosszú távú sikerhez több kell. Annak érdekében, hogy növekedjen az eladások száma, mindenképpen kell fizetett hirdetéseket futtatni. Például célszerű a jól teljesítő bejegyzéseket meghirdetni, hiszen így könnyebben lehet kimagasló sikereket elérni.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.