Hogyan lehet növelni az organikus elérést?

Hogyan lehet növelni az organikus elérést?
2022. 12. 06., 06:45

Minden vállalkozás számára rejtély az Instagram és a Facebook világa organikus elérés tekintetében. Amikor alacsony az elérés vagy éppen a reakciók száma, akkor mindenkiben felmerül, hogy vajon mit rontott el. Ebben az esetben nem szabad kétségbe esni, hiszen előfordulhat időszakosan visszaesés, még akkor is, ha a tartalom folyamatosan ugyanazt a minőséget nyújtja.

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány hasznos tanácsot, amelyeket mindenképpen érdemes beépíteni a kommunikációba annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet lehessen kihozni az organikus elérésből. Továbbá érdemes social media könyvet olvasni, és tanácsadást is igénybe venni a jobb eredmények eléréséhez.

Olyan tartalmat kell nyújtani az oldalon, amire az emberek valóban kíváncsiak

Érdemes közösségi központként használni a Facebookot, vagyis olyan tartalmat nyújtani az oldalon, amire az emberek valóban kíváncsiak. Például hasznos tippeket, kérdezz-felelek videókat és különleges ajánlatokat. Megfelelő tartalommal egyszerűen lehet bizalmat kialakítani a leendő vásárlókban.

Továbbá érdemes a Facebookra átirányítani a forgalmat például a webshopról, az Instagram oldalról vagy éppen a blogról. Szóval ahol csak lehet, érdemes megemlíteni a Facebook oldalt, és így extra követőket szerezni.

Egyszerűen meg lehet találni a legoptimálisabb időszakokat

Mindemellett érdemes influenszerekkel is együtt dolgozni, akik segíthetnek az elérések növelésében, hiszen az általuk közvetített tartalom erős bizalmat tud kialakítani. A kicsi vagy közepes influenszerek már a szolgáltatásért vagy termékért cserébe is vállalnak együttműködést, így nem kell nagy költségeket beruházni.

Érdemes megtekinteni a Facebook oldal elemzési adatait, hogy mikorra érdemes időzíteni a bejegyzéseket. Ehhez meg kell nézni, hogy a korábbi posztok milyen napokon és milyen időpontokban teljesítettek jól. A megfelelő időpontok megtalálásához kísérletezésre és tesztelésre, valamint elemzésre van szükség, amelyek segítségével egyszerűen meg lehet találni a legoptimálisabb időszakokat.

Célszerű a jól teljesítő bejegyzéseket meghirdetni

Fontos a posztolás során a rendszeresség, érdemes időzíteni a Creator Studio segítségével. Ennek a lehetőségnek köszönhetően akár egész hónapra előre be lehet időzíteni a posztokat úgy, hogy azok a lehető legjobb időszakban kerüljenek ki, és így növeljék az organikus eléréseket.

Végül pedig azt is érdemes kiemelni, hogy nem szabad kizárólag organikus tartalmakra támaszkodni. Ugyanis ezekkel elérhetőek a követők, erősíthető a brand, és lehet új követőket szerezni, azonban a hosszú távú sikerhez több kell. Annak érdekében, hogy növekedjen az eladások száma, mindenképpen kell fizetett hirdetéseket futtatni. Például célszerű a jól teljesítő bejegyzéseket meghirdetni, hiszen így könnyebben lehet kimagasló sikereket elérni.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS