Az utóbbi években az e-kereskedelemben tapasztalható jelentős növekedés miatt az érintett vállalkozásoknak nemcsak jól kinéző, de elsősorban felhasználóbarát és jól működő webáruházakra van szüksége.
Ezek létrehozása a különféle CRM és más rendszereknek köszönhetően ma már nem bonyolult, azonban a működőképesség biztosítása, a fejlesztés, üzemeltetés komoly szaktudást igényel. A havi díj ellenében bérelhető webáruházak esetében a fejlesztésekkel nem kell törődni, hiszen a szolgáltató a trendeknek megfelelő bővítéseket, korszerűsítéseket magára vállalja, így a bérlők ezt a csomag részeként kapják. És még sok minden mást is, olyan megoldásokat, amelyek akár milliókat is érhetnek.
Forgalomnövelés hirdetésekkel
A piacra újként belépők, illetve az erős versenyhelyzetben tevékenykedők számára a márkaismertség megszerzéséhez, a növekedéshez jól átgondolt marketingstratégiára van szükség, amelynek része a fizetett hirdetés is. Az Unas webáruház rendszerek az e-kereskedelemhez szükséges, a kereskedők igényeinek megfelelő funkciókat és integrációkat tartalmaznak, kész megoldásokat kínálnak.
Aki webshopot indít, az nagy bevételt vár a forgalom felpörgetése által, és közeli célként tűzi ki maga elé az álomhatár elérését. Jó termékek és megfelelő napi látogatószám esetén, megfelelő hirdetési megoldás alkalmazásával ez nem lehetetlen. Főleg nem az egy olyan bérelt webáruház esetén, ahol a havi díjért cserébe nagyszerű szolgáltatások járnak az előfizetőknek. Csak tudni kell használni.
Év végi hajrá kampányokkal
A kereskedők szemszögéből a karácsony kiélezett időszak, hiszen a vásárlási láz miatt mindenki ringbe száll, olyanok is, akik az év többi részében nem aktívak. Posztok, hirdetések, reklámok tukmálják az emberekre a milliónyi terméket, emiatt olyan nagy a reklámzaj, hogy könnyen elterelődik a vásárlók figyelme. Ez eredményezi a webshopok kosaraiban hagyott termékek tucatját, amely komoly kiesést vagy éppen bevételnövekedést eredményezhet, attól függően, hogy a benne lévő potenciált ki tudja-e használni a kereskedő.
Szerencsére létezik technika arra vonatkozóan, hogy a kosárba tett és ott felejtett terméket mégis Önnél vegye meg a potenciális vásárló és ne a konkurenciánál, és ennek alkalmazása a bérelt webáruházak esetében mindenki számára adott. Csak tudni kell használni.
Gondolkozzon a vásárlók fejével!
Kereskedőként fontos tudni, hogy a vásárlók 99 %-a első alkalommal nem vásárol, csupán körülnéz, esetleg a kosárba rak néhány terméket, de továbbáll. A vásárlási döntés meghozataláig alternatívákat keres, mérlegel. Annak érdekében, hogy ne merüljön feledésbe vásárlási szándéka az Ön webáruházában, képben kell maradni.
Erre megfelelő eszköz a Facebookhoz kapcsolódó dinamikus termék remarketing, amely nem általánosságban irányul a potenciális vásárlóra, hanem az adott, korábban megnézett vagy kosárba rakott termékekkel kapcsolatban. Beállítása egyszerű, a hozadéka viszont, főleg az év végi hajrában, jelentős lehet.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.