Használja ki a bérelt webshopokban rejlő lehetőségeket!

Használja ki a bérelt webshopokban rejlő lehetőségeket!
2023. 05. 03., 05:00

Az utóbbi években az e-kereskedelemben tapasztalható jelentős növekedés miatt az érintett vállalkozásoknak nemcsak jól kinéző, de elsősorban felhasználóbarát és jól működő webáruházakra van szüksége.

Ezek létrehozása a különféle CRM és más rendszereknek köszönhetően ma már nem bonyolult, azonban a működőképesség biztosítása, a fejlesztés, üzemeltetés komoly szaktudást igényel. A havi díj ellenében bérelhető webáruházak esetében a fejlesztésekkel nem kell törődni, hiszen a szolgáltató a trendeknek megfelelő bővítéseket, korszerűsítéseket magára vállalja, így a bérlők ezt a csomag részeként kapják. És még sok minden mást is, olyan megoldásokat, amelyek akár milliókat is érhetnek.

Forgalomnövelés hirdetésekkel

A piacra újként belépők, illetve az erős versenyhelyzetben tevékenykedők számára a márkaismertség megszerzéséhez, a növekedéshez jól átgondolt marketingstratégiára van szükség, amelynek része a fizetett hirdetés is. Az Unas webáruház rendszerek az e-kereskedelemhez szükséges, a kereskedők igényeinek megfelelő funkciókat és integrációkat tartalmaznak, kész megoldásokat kínálnak.

Aki webshopot indít, az nagy bevételt vár a forgalom felpörgetése által, és közeli célként tűzi ki maga elé az álomhatár elérését. Jó termékek és megfelelő napi látogatószám esetén, megfelelő hirdetési megoldás alkalmazásával ez nem lehetetlen. Főleg nem az egy olyan bérelt webáruház esetén, ahol a havi díjért cserébe nagyszerű szolgáltatások járnak az előfizetőknek. Csak tudni kell használni.

Év végi hajrá kampányokkal

A kereskedők szemszögéből a karácsony kiélezett időszak, hiszen a vásárlási láz miatt mindenki ringbe száll, olyanok is, akik az év többi részében nem aktívak. Posztok, hirdetések, reklámok tukmálják az emberekre a milliónyi terméket, emiatt olyan nagy a reklámzaj, hogy könnyen elterelődik a vásárlók figyelme. Ez eredményezi a webshopok kosaraiban hagyott termékek tucatját, amely komoly kiesést vagy éppen bevételnövekedést eredményezhet, attól függően, hogy a benne lévő potenciált ki tudja-e használni a kereskedő.

Szerencsére létezik technika arra vonatkozóan, hogy a kosárba tett és ott felejtett terméket mégis Önnél vegye meg a potenciális vásárló és ne a konkurenciánál, és ennek alkalmazása a bérelt webáruházak esetében mindenki számára adott. Csak tudni kell használni.

Gondolkozzon a vásárlók fejével!

Kereskedőként fontos tudni, hogy a vásárlók 99 %-a első alkalommal nem vásárol, csupán körülnéz, esetleg a kosárba rak néhány terméket, de továbbáll. A vásárlási döntés meghozataláig alternatívákat keres, mérlegel. Annak érdekében, hogy ne merüljön feledésbe vásárlási szándéka az Ön webáruházában, képben kell maradni.

Erre megfelelő eszköz a Facebookhoz kapcsolódó dinamikus termék remarketing, amely nem általánosságban irányul a potenciális vásárlóra, hanem az adott, korábban megnézett vagy kosárba rakott termékekkel kapcsolatban. Beállítása egyszerű, a hozadéka viszont, főleg az év végi hajrában, jelentős lehet. 

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS