Ezekből a megyékből rendelik a legtöbb iskolaszert online

2021. 08. 21., 09:00

Jelentősen nőtt az idén az iskolaszerek online eladása az Extreme Digital adatai alapján.

Július eleje és augusztus közepe között a Extreme Digitalnál dupla akkora forgalmat generált a tanszerek és egyéb iskolai kiegészítők eladása, mint tavaly nyáron. A legnagyobb számban füzeteket, írószereket, kiegészítőket (hegyező, körző, vonalzó, radír), víz- és temperafestékeket rendeltek a vásárlók.

Az eMAG-nál ugyanebben az időszakban csaknem megháromszorozódott a tanszerek és iskolai felszerelések forgalma, ott a hátizsákok/tornazsákok, filctollak és füzetek voltak a legnépszerűbb iskolakezdési termékek.

A napjainkban már a tanuláshoz is elengedhetetlen notebookból 203 ezer forintos, tabletből 58 ezer és 71 ezer forintos, okostelefonból pedig 41 ezer és 70 ezer forintos átlagáron rendeltek iskolás korú gyereknek megfelelő tudású készülékeket a két kereskedőnél a közlemény szerint.

A legtöbb online tanszerrendelés Pest megyéből, Győr-Moson-Sopron megyéből és Hajdú-Bihar megyéből érkezett az Extreme Digitalhoz, míg az eMAG esetében Pest megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye került a top 3-ba az iskolaszer-rendelések száma alapján.

Az Extreme Digital 2001-ben indult útjára, 2015 és 2018 között minden évben a legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedője volt a GKI e-kereskedelmi toplistája alapján. A cég jelenleg országszerte 17 szaküzletet is működtet.  Az Extreme Digital 2019 márciusában jelentette be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem másik meghatározó szereplőjével, az eMAG-gal.

A fúzióval egy 800 dolgozót foglalkoztató, több mint 100 milliárd forint nettó árbevételű vállalat jön létre a magyar piacon, a cél ennek megháromszorozása öt éven belül. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-16 14:10:00
A Miniszterelnökség Monitoring és Értékelési Főosztálya megbízásából elkészült a „Zöldinfrastruktúra útmutató”, amelynek célja, hogy segítséget nyújtson a támogatást igénylőknek (elsősorban önkormányzatoknak) a területükön jelentkező környezeti és klímakockázatok azonosításában, és a problémák természetalapú, zöld és kékinfrastruktúra létrehozásával történő megoldásában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS