Cseh tech cég hódítana a magyar online drogéria piacon

2022. 11. 12., 17:25

A csehek és szlovákok legnagyobb online patikája drogérialáncként lép be a magyar piacra. A Pilulka célja, hogy Magyarország elsőszámú mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.

A gyógyszer kiskereskedelemre szakosodott cseh tech cég 2013-ban alakult Petr Martin Kasa testvérpár vezetésével. Indulásukkor Csehországban és Szlovákiában kezdték meg működésüket, majd rá öt évre, 2018-ban Romániában is megjelentek.

A Pilulka az első e-kereskedelmi vállalat, amelyet bejegyeztek a prágai értéktőzsdén 2020-ban, ahol idén év elejéig közel megnégyszereződött az árfolyama. Jelenleg minden tizedik cseh háztartás vásárol a Pilulkán, amely idén októberben online drogériaként jelent meg hazánkban, külföldi terjeszkedésének következő állomása pedig Ausztria.

„Magyarország jelentős potenciállal rendelkezik az e-kereskedelem és a gyógyszer kiskereskedelem területén. Itt alkalmazzuk először a hibrid modellünket. Ez azt jelenti, hogy a szlovák leányvállalat infrastruktúrájára, meglévő logisztikájára és raktárkészletére építjük ki a magyarországi működést, Magyarországon pedig külön kereskedelmi, marketing és ügyfélszolgálati részleget alakítunk ki. Ez a megközelítés óriási rugalmasságot és hatékonyságot biztosít számunkra szolgáltatásaink és termékeink fogyasztói igényekhez történő igazításában. Heteken belül Ausztriában is hasonló modellel szeretnénk elindulni” – mondta Petr Kasa, a Pilulka vezérigazgatója.

A Pilulka.hu weboldalon a felhasználók minden olyan terméket megtalálhatnak, amely szükséges az egészséges életvitelhez. Az e-shop mellett a rendeléseket az androidos és iOS alapú eszközökön futó  mobilapplikáción is le lehet adni. Továbbá hamarosan bevezetik az on-demand házhozszállítást is, ami azt jelenti, hogy a megrendelést előre kiválasztott intervallumban kézbesítik.

„Nagy online szereplőkkel és már meglévő drogérialáncokkal fogunk versenyezni a vásárlókért. Nagyon várjuk már ezt a megmérettetést, amelynek igazi haszonélvezője a vásárló lesz. Több mint 6000 termékkel indulunk, és hasonlóan Csehországhoz és Szlovákiához, kínálatunkat folyamatosan bővíteni fogjuk” – mondta Grósz Béla, a magyar piacért felelős vezető.

A Pilulka Csoport kereskedelmi stratégiája a kiválasztott gyártókkal és beszállítókkal való széleskörű, globális együttműködésen alapul. Magyarországon a cég a legnépszerűbb márkákra, valamint az egyedi szolgáltatásokra és ügyfélkezelésre kíván építeni a szigorú magyar jogszabályokat maradéktalanul betartva, miközben magas szolgáltatási színvonalat kínál az egészségügyi szegmensben.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS