Bővíti magyarországi piacát a Nespresso

2021. 04. 06., 10:45

Bővíti magyarországi piacát a Nespresso, amely vállalta, hogy 2022-re a vállalat kávéi teljesen karbonsemlegesek lesznek, a fenntarthatóságot pedig a termelési lánc egészére kiterjesztik.

Megváltoztak Magyarországon a kávéfogyasztási szokások, nő azoknak a köre, akik otthonaikban is szeretnének a kávéházakban kaphatóhoz hasonló kávét fogyasztani – mondta Alberto Vercelli, a Nespresso Magyarország vezetője egy online rendezvényen. Ezért döntött úgy a cégük, hogy a magyar piacon is bevezetik a 25 országban már évek óta forgalmazott, innovatív technológiával működő kapszulás kávéfőző gépüket, és a hozzátartozó 27 fajta kapszulát.

A Nespresso újrahasznosítási programjában egyebek közt azt vállalta, hogy 2021 végére az összes Original kávéját 80 százalékban, illetve az összes Vertuo kávéját 85 százalékban újrahasznosított alumínium felhasználásával készült kapszulákba csomagolja, 2022-ben pedig már minden csésze kávéja karbonsemleges lesz.

A lausanne-i székhelyű Nespresso 82 országban van jelen, több mint 13 900 munkavállalót foglalkoztat, akiknek mintegy 60 százaléka vevőkiszolgálással foglalkozik. Magyarországon 8 Nespresso Boutique, illetve Mini Boutique egységgel működik, emellett online, mobilalkalmazásban és telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is értékesít.

A Nespresso a svájci központú Nestlé márkája. Globális kiskereskedelmi hálózata 2020-ban több mint 816 boutique egységből állt, 2018-ban mintegy 13,3 milliárd svájci frank nyereséget könyvelhetett el. Az elmúlt hat évben mintegy 500 millió svájci frankot költött arra, hogy a fenntarthatósági céljait teljesítse. Fontosnak tartják a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését. Ennek érdekében többmillió fát is ültetnek a kávétermő területeken. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS