Az e-mail-marketing legújabb eszköze

2023. 06. 06., 05:45

Az e-mail-marketing piacán egy új szoftver jelent meg, amely azok számára, akik már mélyen beleásták magukat, mint például a PANDORANT üzletfejlesztő és tanácsadó cég, egyértelműen bebizonyosodott, hogy remek választás volt. Egy olyan forradalmian hatékony eszköz a piacon, amely jelentősen megkönnyíti és még inkább pozicionálja az e-mail-marketing lépéseit.

Hatékony marketing kampányok

A webáruházak számára az e-mail-marketing az online kommunikáció alapvető, és már teljes mértékben nélkülözhetetlen eleme, a profit növekedés alapja. A Mailchimp már sokak által és több éve ismert, népszerű szoftver, de a nemrégiben a piacra betört Klaviyo több szempontból is lekörözi. Természetesen nem minden piaci szereplő számára ez a legmegfelelőbb módszer, de érdemes alaposan megvizsgálni, mit is tud a Klaviyo, hogy átgondoljuk, esetleg érdemes lenne-e kihasználni az előnyeit.

Miben jobb a Klaviyo?

Ha a webáruházunk e-mail-marketing folyamatai hatékonyan vannak beállítva, hihetetlen arányban növekedhet a bevételünk, miközben jelentősen csökkenhetnek a PPC kiadásaink is. Nézzük meg, hogy miben jobb a Klaviyo a Mailchimpnél.

  • Testreszabható: a Kalviyoban sokkal hatékonyabban beállíthatók a célcsoportok, jobban testreszabható az e-mail-marketing kampány, és az egyes üzenetek is könnyebben szegmentálhatók az ügyfél adatbázis alapján.
  • Automatizáció: a Klaviyo egy nagyszabású automatizációs rendszert bocsát rendelkezésünkre, amely révén egyéni FLOW folyamatok is beállíthatók és nagymértékben csökkenthetők olyan tendenciák, mint a kosárelhagyás. A Klaviyo hatékonyabban képes a konverzió növelésére olyan funkciók segítségével, mint például az automatikus válaszok vagy a kosár elhagyása utáni emlékeztetők, hogy csak néhányat említsünk.
  • Integráció: a Klaviyo más népszerű e-kereskedelmi platformokkal is együtt tud működni, mint amilyen a Shopify és a Magento. A Mailchimp is képes integrációra bizonyos szoftverekkel, de a Klaviyoval produktívabb adatszinkronizálás és ügyfélinformáció-felhasználás valósulhat meg.
  • Felhasználói élmény: a Klaviyo a LEGO panelszerű kezelőfelületével és könnyen áttekinthető analitikai jelentéseivel kiemelkedő és intuitív felhasználói élményt kínál, amely jelentősen elmarad a Mailchimp szoftvernél tapasztaltaktól.
  • Spam mappa: újdonság egy szoftvernél, amit a Klaviyo nyújt, mert hihetetlen módon ki tudja kerülni, hogy a leveleid az ügyfél spam fiókjában landoljanak. Ennek jelentősége pedig kulcsfontosságú.

Mailchimp előnyei

Nem szabad azonban elfelejteni, hogy vannak szegmensek, amikor a Mailchimp hatékonyabbnak bizonyul. Továbbá a MailChimp lehetővé teszi a felhasználók számára saját e-mail sablonok importálását és módosítását. Integrálható a Facebookkal, használható előfizetési űrlapokhoz, és számos ütemezési és tesztelési funkcióval rendelkezik. A Mailchimp egyéb előnyeiről és hátrányairól összevetve a Klaviyo funkcióival, a PANDORANT oldalán olvashatsz bővebben.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-02 15:10:41
Ugyanazon elbírálás alá esik a bányászat, a kereskedelem, a fogadás, a befektetés, valamint az ellenértékként történő szerzés is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS