Az e-mail-marketing legújabb eszköze

2023. 06. 06., 05:45

Az e-mail-marketing piacán egy új szoftver jelent meg, amely azok számára, akik már mélyen beleásták magukat, mint például a PANDORANT üzletfejlesztő és tanácsadó cég, egyértelműen bebizonyosodott, hogy remek választás volt. Egy olyan forradalmian hatékony eszköz a piacon, amely jelentősen megkönnyíti és még inkább pozicionálja az e-mail-marketing lépéseit.

Hatékony marketing kampányok

A webáruházak számára az e-mail-marketing az online kommunikáció alapvető, és már teljes mértékben nélkülözhetetlen eleme, a profit növekedés alapja. A Mailchimp már sokak által és több éve ismert, népszerű szoftver, de a nemrégiben a piacra betört Klaviyo több szempontból is lekörözi. Természetesen nem minden piaci szereplő számára ez a legmegfelelőbb módszer, de érdemes alaposan megvizsgálni, mit is tud a Klaviyo, hogy átgondoljuk, esetleg érdemes lenne-e kihasználni az előnyeit.

Miben jobb a Klaviyo?

Ha a webáruházunk e-mail-marketing folyamatai hatékonyan vannak beállítva, hihetetlen arányban növekedhet a bevételünk, miközben jelentősen csökkenhetnek a PPC kiadásaink is. Nézzük meg, hogy miben jobb a Klaviyo a Mailchimpnél.

  • Testreszabható: a Kalviyoban sokkal hatékonyabban beállíthatók a célcsoportok, jobban testreszabható az e-mail-marketing kampány, és az egyes üzenetek is könnyebben szegmentálhatók az ügyfél adatbázis alapján.
  • Automatizáció: a Klaviyo egy nagyszabású automatizációs rendszert bocsát rendelkezésünkre, amely révén egyéni FLOW folyamatok is beállíthatók és nagymértékben csökkenthetők olyan tendenciák, mint a kosárelhagyás. A Klaviyo hatékonyabban képes a konverzió növelésére olyan funkciók segítségével, mint például az automatikus válaszok vagy a kosár elhagyása utáni emlékeztetők, hogy csak néhányat említsünk.
  • Integráció: a Klaviyo más népszerű e-kereskedelmi platformokkal is együtt tud működni, mint amilyen a Shopify és a Magento. A Mailchimp is képes integrációra bizonyos szoftverekkel, de a Klaviyoval produktívabb adatszinkronizálás és ügyfélinformáció-felhasználás valósulhat meg.
  • Felhasználói élmény: a Klaviyo a LEGO panelszerű kezelőfelületével és könnyen áttekinthető analitikai jelentéseivel kiemelkedő és intuitív felhasználói élményt kínál, amely jelentősen elmarad a Mailchimp szoftvernél tapasztaltaktól.
  • Spam mappa: újdonság egy szoftvernél, amit a Klaviyo nyújt, mert hihetetlen módon ki tudja kerülni, hogy a leveleid az ügyfél spam fiókjában landoljanak. Ennek jelentősége pedig kulcsfontosságú.

Mailchimp előnyei

Nem szabad azonban elfelejteni, hogy vannak szegmensek, amikor a Mailchimp hatékonyabbnak bizonyul. Továbbá a MailChimp lehetővé teszi a felhasználók számára saját e-mail sablonok importálását és módosítását. Integrálható a Facebookkal, használható előfizetési űrlapokhoz, és számos ütemezési és tesztelési funkcióval rendelkezik. A Mailchimp egyéb előnyeiről és hátrányairól összevetve a Klaviyo funkcióival, a PANDORANT oldalán olvashatsz bővebben.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS