Az e-mail-marketing piacán egy új szoftver jelent meg, amely azok számára, akik már mélyen beleásták magukat, mint például a PANDORANT üzletfejlesztő és tanácsadó cég, egyértelműen bebizonyosodott, hogy remek választás volt. Egy olyan forradalmian hatékony eszköz a piacon, amely jelentősen megkönnyíti és még inkább pozicionálja az e-mail-marketing lépéseit.
Hatékony marketing kampányok
A webáruházak számára az e-mail-marketing az online kommunikáció alapvető, és már teljes mértékben nélkülözhetetlen eleme, a profit növekedés alapja. A Mailchimp már sokak által és több éve ismert, népszerű szoftver, de a nemrégiben a piacra betört Klaviyo több szempontból is lekörözi. Természetesen nem minden piaci szereplő számára ez a legmegfelelőbb módszer, de érdemes alaposan megvizsgálni, mit is tud a Klaviyo, hogy átgondoljuk, esetleg érdemes lenne-e kihasználni az előnyeit.
Miben jobb a Klaviyo?
Ha a webáruházunk e-mail-marketing folyamatai hatékonyan vannak beállítva, hihetetlen arányban növekedhet a bevételünk, miközben jelentősen csökkenhetnek a PPC kiadásaink is. Nézzük meg, hogy miben jobb a Klaviyo a Mailchimpnél.
Mailchimp előnyei
Nem szabad azonban elfelejteni, hogy vannak szegmensek, amikor a Mailchimp hatékonyabbnak bizonyul. Továbbá a MailChimp lehetővé teszi a felhasználók számára saját e-mail sablonok importálását és módosítását. Integrálható a Facebookkal, használható előfizetési űrlapokhoz, és számos ütemezési és tesztelési funkcióval rendelkezik. A Mailchimp egyéb előnyeiről és hátrányairól összevetve a Klaviyo funkcióival, a PANDORANT oldalán olvashatsz bővebben.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.