A megfelelő marketing ügynökség kiválasztásának 10 szempontja

A megfelelő marketing ügynökség kiválasztásának 10 szempontja
2022. 07. 06., 05:00

Egy jó marketing ügynökséggel való együttműködésnek számos előnye van a vállalkozásodra nézve, hiszen a digitális jelenlét biztosítása kulcsfontosságú a cégek életében. 

Mivel az online megjelenést megvalósítani azonban nem ilyen egyszerű, célszerű erre specializálódott marketing ügynökséget mint stratégiai partnert bevonni a munkába.

Az online marketing ügynökségek szakemberei több területen működnek közre az egységes online megjelenés érdekében. A Selector a közösségi média menedzsmenttől a kampánykezelésen, keresőoptimalizáláson, lead generáláson át a webfejlesztésig teljes szolgáltatást kínál. Amennyiben sikerül megtalálnod az ideális partnert, hosszútávú együttműködés keretében komplex megoldásaikkal nagy terhet tudnak levenni a válladról, és eredményre segíteni cégedet.

Az online marketing ügynökség kiválasztása

A piacon sok és sokféle marketing ügynökség van jelen, ezért mielőtt stratégiai partnert választasz, nézz alaposan körül, és olyat válassz, aki azonosulni tud az igényeiddel, proaktívan támogatja a céljaidat, és hosszú távon is megfelelő együttműködő partnered lehet. A Selector Digitális Marketing Ügynökség a közösségi médiában történő kommunikáción túl az online marketing feladatok teljes spektrumát felöleli, és a megfelelő szaktudás birtokában, valamint az új technológiák, módszerek és eszközök kombinációjával a lehető legnagyobb értéket teremti meg ügyfelei számára.

A választás konkrét szempontjai

  • Ügynökségi profil
  • Elérendő célok 
  • Szakmai kompetencia
  • Az első benyomás fontossága
  • Összhang
  • Referenciák
  • Kapcsolattartás módja
  • Ügynökségi árak
  • Nyelvtudás, nemzetközi piacismeret
  • Ajánlás

A fentieken felül természetesen lehet még egyéb kritériumokat is találni az ideális partner kiválasztásához, azonban mindig tartsd szem előtt a céged igényeit, hogy megalapozott döntést tudj hozni.

Milyen ügynökségre van szükséged?

A választandó ügynökség típusa attól függ, hogy milyen feladatok ellátására keresed partneredet, milyen elvárásaid vannak. Az egy-egy témakörre specializálódott performance (PPC, SEO vagy social media) ügynökségek az adott témakör nagymesterei lehetnek, azonban ha szerteágazó marketing feladatok ellátását bíznád valakire, akkor a full-service ügynökségek lesznek a nyerők. 

Minden esetben tudd, hogy mit akarsz, mielőtt kiválasztasz, és megbízol egy ügynökséget, hiszen így a leendő partnerednek is könnyebb dolga lesz, és Te is feladatra szabottabb ajánlatot kaphatsz. 

A kémia ebben a kapcsolatban is fontos tényező, ne hagyd figyelmen kívül azt sem, mennyire ügyfélközpontú az ügynökség hozzáállása az első alkalommal. Mindig kérj referenciákat, hogy el tudd dönteni, tudja-e az ügynökség azt, amire szükséged van. Legjobb, ha ismerősi ajánlás útján jutsz el hozzájuk, hiszen ez egyfajta garanciát jelent.

A marketing tevékenységgel kapcsolatos hosszú együttműködésre vonatkozó megállapodás megkötése körültekintést igényel, de ha sokféle szempont szerint mérlegelsz, nem lehetetlen, hogy elsőre megtaláld az ideális ügynökséget a sikereid eléréséhez.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS