10 százalékos bevételnövekedést is elérhetnek a webáruházak

2021. 09. 25., 14:00

A magyar fejlesztésű ajánlórendszer bemutatta az új technológiát, ami mesterséges intelligenciával akár 10-12 százalék bevételnövekedést is hozhat a webáruházak számára.

Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.
 
A Yuspify egy olyan mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével a webshopok tetszőleges pontjaira – akár a kezdőoldalra, de a választott termékek oldalaira és a kosároldalra is – személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. Legfontosabb funkciójuk, hogy használatukkal a webáruházak látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják.
 
Ezek a dobozok nem csupán az oldalon tartják a felhasználókat, hanem átlagosan 10 százalékos többletbevételt is hoznak. A rendszer folyamatosan tanuló algoritmusokat használ, ezért tökéletesen automatizáltan működik. Minden egyes ajánlódoboz teljesítménye külön is mérhető, így naprakészen követhetők az eredmények.
 
A Yuspify ajánlórendszer már elérhető az egyik legnagyobb magyar webshop motor, az Unas felhasználói számára is. A platformon jelenleg mintegy 7000 magyar webshop fut, a hazai webáruházak 20 százaléka Unas rendszerben működik és már több mint 773 millió terméket rendeltek az oldalakon keresztül.
 
Az együttműködés már hónapok óta tart, valamint a cég közös kampányokon is dolgozik kifejezetten az Unas felhasználók részére. A Yuspify ajánlórendszere könnyedén, pár perc alatt, mindössze 3 lépésben integrálható az Unas webshopokkal. Mivel egy webshop üzemeltetését gyakran maga a tulajdonos végzi, így az integráláshoz nem szükséges programozói tudás.

Nagyon örülünk a közös munkának, különösen azért, mert így az Unas-szal való együttműködés miatt már egy bővülő ügyfélkörrel közösen tudjuk továbbfejleszteni, hogyan tud a Yuspify mesterséges intelligenciája a leghasznosabb lenni az eCommerce vállalkozók számára” – monda Herbszt György, a Yuspify termékmenedzsere.
 
Az Unas rendszer működtetése során elsődleges szempontunk, hogy minél több olyan integrációt kapjanak a webáruház üzemeltetők, amivel hatékonyabbá tehetik a munkájukat és növelhetik a bevételüket. Külön öröm számunkra, ha a beépített szolgáltatás mesterséges intelligenciára épül, és valamilyen részfunkciót automatizál. Ilyen a Yuspify ajánlórendszere, amit jó szívvel ajánlunk az ügyfeleinknek” – szögezte le Kóczán Tamás, az Unas alapítója és ügyvezetője.
 
Az ajánlórendszer sikerét bizonyítja, hogy dobozaikat többek között olyan webshopot üzemeltető cégek is alkalmazzák, mint a Vatera, a Libri Bookline, a Pepita vagy a Meska.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 04., 09:04
Az előző hónaphoz viszonyítva 0,5 százalékkal csökkent, az egy évvel korábbitól – a munkanapok számát figyelembe véve – 4,1 százalékkal maradt el az ipari termelés volumene 2024. augusztusban. Az ipari termelés az év első nyolc hónapjában 3,8 százalékkal volt kisebb, mint 2023 azonos időszakában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS