Jancsár Gergely lesz az SAP hangja az ügyfelek számára

2022. 07. 25., 20:27

Új szakember csatlakozott az SAP csapatához, Jancsár Gergely júliustól a Közép- és Kelet-Európai régió vezetőjeként dolgozik a cégnél, Budapesten. Az ügyfelek részéről tapasztalható egyre sürgetőbb igény a fenntarthatósági megoldások iránt szinte megkövetelte, hogy a területtel külön ember foglalkozzon a vállalatnál. Jancsár Gergely az SAP hangja lesz az ügyfelek számára, amikor szóba kerülnek a fenntartható megoldások.

Jancsár Gergely karrierje a környezetvédelmi mérnöki diploma megszerzése után a tanácsadói szektorban indult, dolgozott a Deloitte-nál, és később a PwC-nél is. A vállalati fenntarthatóság és környezetvédelem terén 15 éves tapasztalattal rendelkezik.

Évekig volt a MOL-csoport környezetvédelmi csapatának vezetője, ahol jelentések készítésével, stratégiaalkotással és az akciótervek fejlesztésével is foglalkozott. Egy olajvállalatnál különösen nagy kihívás a fenntarthatósági célok megvalósítása – az eredményes munkát is bizonyítja, hogy a MOL évek óta jól szerepel az ESG rangsorokban az iparágon belül.

Az SAP felé az ügyfelek által megfogalmazott igények manapság leginkább három téma – az üzleti transzformáció, a globális ellátási láncok és a fenntarthatóság – köré csoportosulnak. Utóbbi most az érdeklődés középpontjában van, és egyre inkább elvárásként is megjelenik az ügyfelek részéről. Egyre többen igyekeznek környezetkímélő módon működtetni vállalatukat, de eközben természetesen nem mondanak le hosszú távú üzleti céljaik megvalósításáról sem.

Az SAP egyrészt az ügyfelek támogatásával, másrészt a termékek fejlesztésével igyekszik megfelelni a kihívásnak. A cég ennek érdekében természetesen fenntarthatósági csapatát is próbálja minden szinten fejleszteni. Mivel maga a terület is folyamatosan változik a kihívásokkal együtt, az ügyfeleknek gyors és hatékony megoldásokra van szükségük. Jancsár Gergely feladatai közé tartozik, hogy megértse az ügyfelek elvárásait, és az SAP portfóliójában megtalálja az azokat legjobban kiszolgálni képes megoldásokat, akár újabb saját, a speciális igényekhez alkalmazkodó fejlesztéseket kezdeményezve.

Az egyik ilyen megoldás az SAP átfogó fenntarthatósági teljesítmény-menedzsment eszköze, a Sustainability Control Tower. Ezzel a megoldással, a különböző adatforrásokat automatikusan egy rendszerbe kötve az ügyfelek meg tudják valósítani a fenntarthatósági teljesítmény valós idejű menedzselését – ami szemléletváltást jelent a ma még megszokott évi egyszeri adatgyűjtéshez és riportáláshoz képest.

A pénzügyi és nem-pénzügyi szempontú eredményeket is egyesíthetik ezen a platformon az ügyfelek. A beágyazott, validált, valós idejű adatok komoly segítséget nyújtanak a fenntarthatósági teljesítmény riportálásához. Emellett a vállalati döntéshozatalt, valamint az egyre erősödő európai és hazai jogszabályi elvárásoknak való megfelelést is támogatják.

Miközben az SAP a környezetvédelemmel kapcsolatos kihívások, lehetőségek kezelésére ajánlja termékeit és szolgáltatásait az ügyfeleknek, egyúttal saját működésében is ezen elvek szerint működik és másoknak is igyekszik példát mutatni saját gyakorlatain keresztül. Saját technológiai megoldásai is segítik a céget abban, hogy elérje az elmúlt években bejelentett céljait, melyek közül kiemelkedik, hogy az SAP globális szinten 2023 végéig karbon-semlegessé kívánja tenni saját működését.

Az SAP Hungary környezettudatos lépései között szerepel ezzel összhangban az irodai energiafelhasználás drasztikus csökkentése, az irodatérben használt lebomló vagy újrahasznosítható eszközök preferálása, továbbá az átfogó közlekedés-zöldítési program. Ez utóbbi keretében az SAP tavaly azt is bejelentette, hogy 2025-től kezdődően a céges autóként megrendelt összes új jármű emissziómentes lesz. Az SAP döntése a magyarországi leányvállalat esetében közel 650 autót érint.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-13 13:10:00
Már nem az energia- vagy az alapanyagárak jelentik a fő nehézséget a hazai családi vállalatok számára. Az egyelőre még mérsékelten növekvő bevétel-várakozások mellett a magas infláció és a növekvő bérek kifizetése jelent egyre nagyobb kihívást – erről számoltak be a cégek a K&H családi vállalatok klub alkalmával.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS