A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány (BVK) és három szervezet egy hónapon át dolgozott IBM-szakértőkkel rövid és hosszú távú innovatív megoldások létrehozásán.
Október 26-án rendezték meg az első magyarországi IBM Corporate Service Corps (IBM CSC) misszió zárórendezvényét.
Bagdy Gábor, Budapest Főváros főpolgármester-helyettese köszöntőjében kiemelte: a főváros vezetői arra törekednek, hogy Budapest minél élhetőbb várossá váljon, magához vonzza a befektetőket, a tehetségeket és a kkv-kat.
Az IBM CSC programjának kapcsán arra hívta fel a figyelmet, hogy a világ távoli pontjairól érkezett szakértők munkája és javaslatai új nézőpontokat, megközelítési módokat jelentenek a négy fogadó szervezet számára a vállalásaik, kihívásaik megoldásához.
„Az első hazai CSC projekttel az a célunk, hogy Magyarország versenyképességét növeljük, és a gazdaságban nagyon fontos szerepet betöltő vállalkozásoknak a digitalizálódó világunkban jelentkező új kihívások megoldásához segítséget nyújtsunk. Fontosnak tartjuk, hogy a hazai egyéni vállalkozók, startupok, kkv-k fenn tudják tartani magukat, fejlődni tudjanak és világszinten versenyképesek legyenek” – mondta Rehus Péter, az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója.
Nagyon örülök annak, hogy az IBM szakértőinek javaslatai leginkább a fővárosi startup ökoszisztéma szereplői közti kapcsolatok erősítésére fókuszálnak. Segítségükkel a már meglevő együttműködések elmélyíthetők, újak hozhatók létre.
„Nemzetközi tapasztalataink is azt mutatják, hogy az a nagyváros sikeres igazán manapság, az tudja legjobban felhasználni a városlakók életminőségének javítására a körülöttünk zajló digitális forradalom eredményeit, az üzleti innováció által létrejött fejlesztéseket, amelyik megtesz mindent azért, hogy szélesre nyissa az ajtókat, s folyamatosan növekedjen az innovációs ökoszisztéma résztvevőinek száma, és erősödjenek a köztük meglevő kapcsolatok is” – mondta Szalai Piroska, a BVK kuratóriumi elnöke.
Az IBM munkatársai közül kiválasztott, Brazíliából, Kanadából, Hongkongból, Indiából, Fülöp-szigetekről, az Egyesült Arab Emírségekről, az Amerikai Egyesült Államokból és Vietnámból érkező tizennégy önkéntes szakértő egy hónapot töltött Budapesten.
Munkájuk során
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.