A Cellum közreműködésével vadonatúj külsőt és új funkciókat kapott az Erste MobilePay.
Kezelhetőség és forma szempontjából is lényegesen megújult az Erste MobilePay, az új felület egyszerűbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a használatát. Emellett az alkalmazás tudásában is bővült, még több dologra lehet használni: többek között hűségkártyákat is lehet már benne tárolni.
A hazai bankok közül az Erste Bank vezetett be elsőként sajátmárkás mobiltárcát, amelyhez a mobilfizetési veterán Cellum technológiáját választotta. A 2014 elején elindult szolgáltatás számos innovatív fizetési funkciót nyújtott, a kártyafeltöltéstől kezdve a csekkbefizetésen át a GPS-alapú parkolásig, ráadásul Magyarországon elsőként kínált a felhasználói számára bankkártyáról bankkártyára történő pénzküldési lehetőséget. Az évek során további fejlesztésekkel bővült az alkalmazás, így például tavaly óta már az ujjlenyomatos azonosítást is támogatja.
Az Erste MobilePay friss verziója egy modernebb, letisztultabb felhasználói felületettel mutatkozott most be, ami összhangban áll a bank digitális arculatával, valamint a Cellummal közösen kialakítva új funkciókkal gazdagodott az alkalmazás.
A felhasználók mostantól tárolhatják benne a hűségkártyáikat, így azokat többé nem kell magukkal vinniük a vásárláshoz. Emellett pénzügyi (PFM) funkcióval is bővül az app: adatvizualizációval segít nyomon követni a költéseinket, így tudatosabban bánhatunk a pénzünkkel. Ráadásul a már megszokott funkciók használata is jelentősen egyszerűsödik.
A megújult Erste MobilePay november 5-től érhető el Android és iOS rendszerű okostelefonokra. A teljes megújulás miatt az alkalmazást újra kell telepíteni, azonban a regisztrációs folyamat a korábbinál egyszerűbb és gyorsabb. A jelenlegi felhasználók még egy hónapig használhatják a régi verziót, azonban új kártyákat már nem regisztrálhatnak benne. Az új verzió letölthető az alkalmazás honlapján keresztül.
„Egy olyan iparágban, ahol az innováció gyakran öncélú, a Cellum büszke arra, hogy mindig is valós problémákra kínált megoldásokat. Több mint 10 éve bevezettük a mobilparkolást, így nem kell már aprópénzzel bajlódnunk a parkolóautomatáknál, a mobil matricavásárlással nem jelent gondot, ha indulás előtt elfelejtettünk autópálya-matricát venni, a csekkbefizetésnek köszönhetően pedig nem kell sorban állni a postán. Most az Erste MobilePay új verziójával többé nem kell aggódnunk az otthon felejtett pontgyűjtő kártyák miatt, a költéskövető funkció pedig sok felhasználónak segít majd hatékonyabban gazdálkodni” – mondta Kóka János, a Cellum Global Zrt. vezérigazgatója.
„Az Erste Bank folyamatosan korszerűsíti digitális alkalmazásait a változó ügyféligényekhez. A bank ügyfeleinek ma már 40 százaléka használja nap mint nap a digitális csatornákat, és folyamatosan növekszik azok száma, akik mobiltelefonos applikációk segítségével intézik pénzügyeiket. Az Erste MobilBankot már több mint százezer ügyfél használja okostelefonján, és a megújulás után a MobilePay alkalmazás esetén is gyors bővülésre számítunk. Az újratervezett felhasználói élmény lényegesen egyszerűbb kezelhetőséget jelent az új MobilePay-ben, az újfajta funkciókkal pedig az alkalmazás még vonzóbbá vált” – hangsúlyozta Harmati László, az Erste Bank vezérigazgató-helyettese.
Szokásos évzáró összegzésünk következik.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.