A szekszárdi családi pincészet, a Vida Borbirtok és egy spanyol dizájner közös munkájával születtek új címkék.
Vida Péter 2011-ben nyerte el az Év Bortermelője címet. Az idén befejeződő technológiai fejlesztések lehetővé teszik, hogy kompromisszumok nélkül tudjanak borokat készíteni – írja a Gusto Magazin.
A munka és a fejlődés részeként Xavier Bas spanyol dizájnerrel dolgoztak együtt.
„Munkáinak egytől-egyig lelke van, pont, mint a mi borainknak. Személyes találkozásunk alkalmával dőlt el, hogy Xavier-nek kell megterveznie az új címkéinket” – indokolja ifjabb Vida Péter, hogy miért esett rá a választás.
Egy évig, januártól januárig tartott a közös munka, ezalatt a grafikus ellátogatott Szekszárdra, hogy személyesen megismerje a Vida családot, helyben kóstolja meg a borokat, és megértse a szekszárdiságot.
Új ruhát kaptak a borok, de emellett a teljes Vida arculat és a logó is megváltozott, valamint felfrissítették a portfóliót.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.