Orsi marketingesből lett pékségtulajdonos Balatonfüreden

2019. 02. 04., 14:45

Szakmájukat otthagyó emberekkel készít videóinterjúkat a Nosalty. Az első részben a balatonfüredi Péklány társtulajdonosával ismerkedhetnek meg.

Új sorozatot indított a Nosalty gasztromagazin. Az Újrakezdők című videók főszereplői olyanok, akik korábbi hivatásukat hátrahagyva valósították meg álmaikat – írja a Kreatív Online.

A sorozat első, majdnem öt perces filmjében a balatonfüredi kézműves pékség, a Péklány marketinges pályáját elhagyó egyik tulajdonosát, Zeliska Orsit mutatják be. A videót az Üzletem szerkesztője is megnézte. Orsi 15 éves, multiknál töltött karriert hagyott ott, mert ahogy fogalmaz: „elkapta a sütés és a kovász szeretete”.

Nem valami ellen, hanem valamiért váltott a férjével együtt. Az egyik kedvenc most Orsi nagymamájának receptje alapján készül. „Nálunk csak egyféle adalék van, a szeretet!” – hirdetik. Aki kicsit is ismeri a pékek világát, tudja, hogy ez kőkemény munka. Zeliska Orsi azonban azt vallja, hogy csak akkor van stressz, ha azt maguknak csinálják.

„Olyan karrierváltó embereket mutatunk be olvasóinknak, akik korábbi hivatásukat tekintve messze álltak a gasztronómiától (marketingesek, közgazdászok, mérnökök, futballisták), életük új fejezetében azonban ehhez köthető, teljesen új foglalkozást választottak maguknak. Döntésük és friss szakmájuk mindenki számára példaértékű lehet” – mondta Hering András, a Nosalty főszerkesztője.

A tervek szerint a havonta jelentkező epizódokhoz a szerkesztőség karrierváltók jelentkezését várja.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS