A Fővárosi Kormányhivatal fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a Wizz Air légitársaság, valamint a Kartago Tours utazási iroda elmúlt napokban tapasztalt utastájékoztatási gyakorlatával kapcsolatban.
A vizsgálat indítására Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter egyetértésével, Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár július 2-án utasította a kormányhivatalt.
A Wizz Air légitársaság 2019. június 25-i London-Budapest járatán utazók több mint 24 órás késéssel indulhattak csak útnak, míg 2019. június 30-án a Marosvásárhely-Budapest járaton történt helytelen utastájékoztatás miatt szükséges vizsgálat indítása az utasok megtévesztésével, illetve a velük szemben tanúsított magatartással kapcsolatban.
Szintén vizsgálat indul a Kartago Tours által szervezett tunéziai utazásokat érintően is, amelyek során 144 utas 16 és 26 órás reptéri várakozás után indulhatott csak útnak.
Minden ilyen esetben szigorúan vizsgálják, hogy az utazási szolgáltatást nyújtók megfelelően tájékoztatták-e ügyfeleiket, illetve hogy minden jogszabályi kötelezettségüknek eleget tettek-e. Ismétlődő jogsértés esetén a lehető legszigorúbb büntetésre számíthatnak a fogyasztókat megkárosító társaságok. (Miniszterelnökség)
Szokásos évzáró összegzésünk következik.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.