Ezzel az utazópohárral gyorsan utazzon vissza az Ikeába!

2020. 01. 15., 11:01

Az Ikea lakberendezési vállalat arra kéri minden vásárlóját, aki „Made in India” jelölésű Troligtvis utazópoharat vásárolt, hogy ne használja a poharat, mert az előírt határértéknél nagyobb mennyiségben bocsáthat ki bizonyos vegyi anyagokat.

A lakberendezési vállalat szerda reggeli közleményében azt írta, hogy aki ebből az utazópohárból vásárolt, vigye vissza bármelyik Ikea áruházba, ahol visszakapja a termék teljes vételárát.

Nemrégiben olyan teszteredményeket kapott a vállalat, amelyek szerint a Troligtvis utazópohár DBP (dibutil-ftalát) kibocsátási szintje meghaladhatja az előírt határértékeket. Az Ikea már évekkel korábban úgy döntött, hogy betiltja bármilyen ftalát használatát az élelmiszerekkel érintkező termékeiben, ezért most is úgy döntött, hogy beszünteti a pohár forgalmazását.

A vizsgálat megállapította, hogy azok az utazópoharak érintettek, amelyeken „Made in India” felirat szerepel.

A Troligtvis utazópoharak 2019 októbere óta vannak forgalomban. A vállalat arra kér mindenkit, akinek „Made in India” jelzésű utazópohara van, hogy a poharat haladéktalanul hozza vissza bármelyik Ikea áruházba, ahol visszakapja a termék teljes vételárát.

A visszavételhez nem szükséges a vásárlást igazoló blokk vagy nyugta bemutatása. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 24., 11:10
Az Európai Parlament 2024. április 24-én elfogadta a platformalapú munkavégzés munkakörülményeinek javításáról szóló irányelvét. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szemán Péter, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners munkajogi csoportjának vezetője foglalta össze.
2024-05-24 14:30:47
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek, elsőként az egész évben nyitva tartó, vidéki éttermeknek nyílik meg a lehetőség május 27-től.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS