A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított egy fogászati szolgáltatást nyújtó MindentMent Kft. reklámgyakorlata miatt, mely több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat.
A nemzeti versenyhatóság azt valószínűsíti, hogy a MindentMent Kft. szolgáltatásának népszerűsítése több okból is tisztességtelennek minősülhet.
A reklámok feltehetően valótlanul hirdetik a cég piacelsőségét, egyedülállóságát (pl. „piacvezető”, „az ország legkedvezőbb árai”, „országosan egyedülálló dupla garancia”). Emellett nem kellően alátámasztottak, ezért megtévesztőek lehetnek a környezetbarát működésre utaló állítások (pl. „környezettudatos rendelő”) és a hozzájuk kapcsolódó, tanúsítványnak tűnő képi megjelenítés. A Versenyhivatal továbbá azt is valószínűsíti, hogy a vállalkozás törli honlapján és Facebook-oldalán a szolgáltatására nézve negatív véleményeket, és kizárólag a pozitív visszajelzéseket jeleníti meg. Ez a gyakorlat – ha a fogyasztók nem kapnak róla megfelelő tájékoztatást – a szakmai gondosság követelményével ellentétes, így szintén jogsértő lehet.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható. (GVH)
A MindentMent Kft. megdöbbent a GVH által indított eljáráson
„Értetlenül állunk a versenyhatósági vizsgálat előtt. Jelenleg jogászaink segítségével tanulmányozzuk a versenyhivatal levelét. Meggyőződésünk, hogy vállalkozásunk betartva a jogszabályokat, jóhiszeműen és tisztességesen járt el. A MindentMent Kft. elkötelezett a tisztességes üzleti magatartás mellett és betartja a törvényeket. Természetesen mindenben együttműködünk a hatósággal és bízunk benne, hogy sikerül bizonyítani az igazunkat” – mondta Aranyi Rita, a MindentMent Kft. igazgatója.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.