IKT

IKT

Itt találod az összes cikket a „IKT” témában!

Vállalkozások a hazai IKT-szektorban: a kkv-k dinamikusabban növekednek, mint a nagyvállalatok

Vállalkozások a hazai IKT-szektorban: a kkv-k dinamikusabban növekednek, mint a nagyvállalatok

2018 és 2022 között az IKT-szektoron belül a kkv-k több teljesítménymutató esetében is nagyobb növekedést értek el, mint a nagyvállalatok – derül ki a statisztikai hivatal friss kiadványából.
2022. 11. 23., 16:16
A munkajogi szabályok modernizációját sürgeti az IVSZ

Mivel az IKT-szektorban egyre inkább a home office válik a normává, az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége szerint szükség lenne a home office és távmunkavégzés alkalmazási feltételeinek szétválasztására, valamint a munkajogi szabályozás modernizálására.

2022. 03. 31., 11:26
Több nőt kellene foglalkoztatni az  IKT szektorban

Az infokommunikációs-távközlési szektorban foglalkoztatott nők arányának növeléséhez a sztereotípiák lebontására és az informatikai képzésekben résztvevő nők számának növelésére van szükség.

2021. 03. 09., 12:15
Új egyesületet alapítottak a nők Magyarországon

A Vodafone Magyarország kezdeményezésére, a Lenovo Magyarország és a BOOKR Kids társalapításával megalakult a Women in Technology Hungary Egyesület, amely a technológia területén tevékenykedő nőket kívánja összefogni.

2019. 07. 16., 14:01
Így „digitalizálódnak” a hazai vállalatok

2010 és 2017 között a hazai cégek árbevételének 16–20 százaléka keletkezett elektronikus kereskedelem révén, 2018-ban 23 százaléka, ez nagyobb, mint a 17 százalékos uniós átlag – derül ki a statisztikai hivatal friss összefoglalójából.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS