Hatékonyság

Itt találod az összes cikket a „hatékonyság” témában!

Négynapos munkahét? Jöhet, ha mérhető az eredményessége

Négynapos munkahét? Jöhet, ha mérhető az eredményessége

A négynapos munkahét munkaadóként versenyelőnyt jelenthet annak a cégnek, amelyik a home office mellett ezt is biztosítja. A mérhető hatékonyság a fő mozgatórugója az ilyen HR újításnak.
2021. 11. 24., 09:17
Tomán József: Kulcsemberek teljesítményén javítunk

Az nyújtja a legnagyobb sikerélményt, ha az ügyfeleim újra és újra felkérnek a következő kihívásaik megoldásához – mondta az Üzletemnek Tomán József hatékonyságnövelési specialista.

2019. 11. 08., 12:31
Egyre több digitális munkahelyre van szükség

A cégek egyre tudatosabban törekednek a digitalizációra. A digitális átalakulás azonban nem feltétlenül jutott még el mindenkihez: a kis- és közepes méretű vállalatok könnyen kerülhetnek a lemaradók közé.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS