A cégek egyre tudatosabban törekednek a digitalizációra. A digitális átalakulás azonban nem feltétlenül jutott még el mindenkihez: a kis- és közepes méretű vállalatok könnyen kerülhetnek a lemaradók közé.
A boldoguláshoz és sikeres működéshez a digitális korszakban a cégeknek digitális munkahelyi stratégiákat kell alkalmazniuk, amelyek lehetővé teszik a céges tartalmak és folyamatok hatékonyabb kezelését – írja a Computerworld.
A digitális átalakulás nemcsak az új technológiák használatáról szól, hanem arról is, hogyan változik a hozzáállásunk ezekhez az eszközökhöz, és hogyan használjuk azokat – mondja Laczkó Kristóf, az ELO Digital Office operatív és stratégiai igazgatója.
Az információ sebessége és elérhetősége alapvető fontosságú a munka hatékonyságának és eredményességének növelésében: nem mindegy, milyen gyorsan születnek meg a döntések üzleti szituációkban.
Egy modern digitális munkahely megvalósítása megköveteli az üzleti folyamatok új szemszögből történő megközelítését. A folyamatok újragondolása és a cégeknél már használatban lévő alkalmazások összekapcsolása digitális tartalomkezelő (ECM-) rendszerrel bizonyíthatóan megnöveli a munkatársak hatékonyságát.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.