Itt találod az összes cikket a „Gangel Péter” témában!
Ez az a két nap, amikor végre tényleg a cégeden dolgozol. Ne hagyd ki!
Krisán Lászlót, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatóját kérdezte péntek délelőtt Gangel Péter a Bizalmi Kör Vezetői Klubjában.
Minden vásárlói döntés, amivel egy új cég vagy szolgáltatás mellett tesszük le a voksunkat, a megelőlegezett bizalomra épül. Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél legyőzze a bizalmatlanságát és átlendüljön a holtponton?
Egyetlen vásárlói panasz mögött 26 elégedetlen ügyfél lehet, csak ők nem ezt nem teszik szóvá – írja Gangel Péter a Lee Resources tanácsadó cég statisztikája alapján.
Vannak olyan iparágak, ahol mára lehetetlen érvényesülni ügyfélvélemények nélkül. Ezekben a piaci szereplők is jóval tudatosabbak – írja Gangel Péter, a Bizalmi Kör és a Bizalmi Index alapítója.
Mániákusan együttműködő embernek tartják az ismerősei és kollégái Jámbor Árpádot. A Record Ajtó Kft. ügyvezetője ezt el is fogadja, az Üzletemnek adott interjúban azonban hozzáteszi: azokkal igyekszik együttműködni, akikben látja a munka szeretetét, az igyekezetet, a tisztességet.
Júliusban a GKI konjunktúraindexe közel két és fél éve nem látott szintre esett. Gangel Péter szerint a helyzetnek nem kizárólag vesztesei lesznek: aki időben felkészül, jól is kijöhet az átrendeződésből.
Alig néhány hét alatt rekord számú, ezernél jóval több cégértékelést gyűjtött be a The Body Shop Hungary a Bizalmi Indexen. Ez egyértelmű jelzés, hogy a vásárlók szeretik és valóban értékelik a munkájukat. A miértekről beszélgettem Banga Ildikó és Banga Sándor cégtulajdonossal.
Aki most nem helyez hangsúlyt az ügyfélvélemények figyelésére, kiértékelésére, a magas minőségű szolgáltatásra, azt egy esetleges válság el fogja takarítani – mondja az Üzletemnek Szász János, a Nordinova Energy Kft. vezetője.
Augusztustól minden vállalkozás számára, előfizetéstől függetlenül, elérhető lesz a Bizalmi Index – mondta az Üzletemnek Gangel Péter. A Bizalmi Kör Kft. és a BIX Hungary Kft. alapító tulajdonosával arról is beszélgettünk, hogy öt éven belül 2500 cégvezetőt szeretne látni a Bizalmi Körben.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.