Gangel Péter

Itt találod az összes cikket a „Gangel Péter” témában!

A mesterséges intelligenciára fókuszálnak idén a Trust Summit konferencián

A mesterséges intelligenciára fókuszálnak idén a Trust Summit konferencián

„Urald a változást!” – ez a Trust Summit konferencia idei szlogenje.
2019. 10. 19., 11:30
A B2B marketing titkos fegyvere: a social proof

Minden vásárlói döntés, amivel egy új cég vagy szolgáltatás mellett tesszük le a voksunkat, a megelőlegezett bizalomra épül. Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél legyőzze a bizalmatlanságát és átlendüljön a holtponton?

2019. 08. 13., 09:30
Gangel Péter: A szolgáltatás legyen jó, ne a marketing!

Vannak olyan iparágak, ahol mára lehetetlen érvényesülni ügyfélvélemények nélkül. Ezekben a piaci szereplők is jóval tudatosabbak – írja Gangel Péter, a Bizalmi Kör és a Bizalmi Index alapítója.

2019. 07. 24., 10:15
A The Body Shopnál az üzlet nem a pénzről, hanem a felelősségről szól

Alig néhány hét alatt rekord számú, ezernél jóval több cégértékelést gyűjtött be a The Body Shop Hungary a Bizalmi Indexen. Ez egyértelmű jelzés, hogy a vásárlók szeretik és valóban értékelik a munkájukat. A miértekről beszélgettem Banga Ildikó és Banga Sándor cégtulajdonossal.

2019. 07. 05., 08:45
Gangel Péter: Minden cégnek elérhetővé tesszük a Bizalmi Indexet

Augusztustól minden vállalkozás számára, előfizetéstől függetlenül, elérhető lesz a Bizalmi Index – mondta az Üzletemnek Gangel Péter. A Bizalmi Kör Kft. és a BIX Hungary Kft. alapító tulajdonosával arról is beszélgettünk, hogy öt éven belül 2500 cégvezetőt szeretne látni a Bizalmi Körben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS