Dizájn

Itt találod az összes cikket a „dizájn” témában!

Rubinek-Litvai Edina: Nem lehet mindenkit ugyanazzal motiválni

Rubinek-Litvai Edina: Nem lehet mindenkit ugyanazzal motiválni

2012 óta vagyok az olasz stílus és az élhető minimalizmus rajongója, számtalan otthont, irodát, üzlethelyiséget terveztem meg ezen szellemiségben – mondta az Üzletemnek Rubinek-Litvai Edina, az Aliante Design üzletágvezetője.
2021. 06. 10., 19:00
Így érdemes nekiállni egy nyaraló berendezésének

Ahogy közeledik a nyár, úgy kerülnek újra előtérbe a télen elfeledett nyaralók. Bár életünk csak egy kis részét töltjük a hétvégi házakban, mindenki arra törekszik, hogy a lehető legotthonosabb, legkényelmesebb hely legyen.

2021. 04. 09., 10:45
Okoselefonnal tervezi új kollekcióját a magyar dizájner

A Samsung csúcskészülékével készíti Daubner Anna dizájner legújabb kollekcióját, amellyel az ökológiai sokszínűség és a Magyarországon előforduló természeti értékek védelmére hívja fel a figyelmet.

2020. 09. 22., 12:15
Izgalmas SMART signage tartalmakat tervez a Samsung

Új együttműködést jelentett be a Samsung: a vállalat a szöuli d’strict design stúdióval közösen tervez egyedülálló, Samsung SMART signage kijelzőkön megtekinthető médiaművészeti alkotásokat.

2020. 06. 30., 10:45
Magyar alkalmazás a világ legjobbjai között az Apple Design Awardson

Ami az olimpiai arany egy sportolónak, az az Apple Design Awards az appfejlesztőknek. Az évenként odaítélt exkluzív nemzetközi elismerés jelentőségét mutatja, hogy az 5-10 díjazottat több mint 4,5 millió Apple eszközön futó alkalmazás közül választja ki a szigorú szakmai zsűri. A Shapr3D első magyar appként nyerte el a díjat.

2020. 02. 03., 18:15
Hogyan védhető egy termék dizájnja?

A kereskedelemben kiemelt jelentőséggel bír egy adott termék megjelenése, dizájnja. A dizájn nem pusztán a termék eladhatóságát segíti, hanem egy ismert dizájnnak jelentős értéke is van. Magát a gyártót, kereskedőt és termékét is azonosítják általa. Milyen jogi védelmet élvezhet a dizájn? Hogyan védhető egy termék dizájnja? A kérdésekre dr. Szabó Gergely ügyvéd válaszol.

2019. 10. 30., 13:15
Így lehet bekerülni a Daimler dizájntervezői csapatába

Filczer Balázs három éve dolgozik Mercedesekkel a német járműgyártó óriás, a Daimler dizájnstúdiójában. Ezt annak az együttműködésnek is köszönheti, ami volt iskolája, a MOME és a Daimler között már tizenhét éve tart.

2019. 10. 24., 14:45
Stratégiai dizájntanácsadó cég alakult

Október elejével Beyond Partners néven stratégiai dizájntanácsadó cég alakult. Szolgáltatás- és termékfejlesztési projektekkel, illetve az innovációs készségek fejlesztésével, támogatásával foglalkoznak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS