Itt találod az összes cikket a „Benedek Eszter” témában!
A Magyar Termék védjegyeket használó cégek száma már elérte a kétszázat, a védjegyes termékeké pedig megközelítette az ötezret.
Idén először augusztusban meghirdette a Hazai Termékek Hónapját a Magyar Termék Nonprofit Kft., ezzel folytatva a gyártók és az áruházláncok „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányát.
Mást és másként vásárlunk a járvány idején a boltokban. Félértékelődött annak fontossága, mit teszünk a kosarunkba, ugyanis a hazai gyártók számára a fogyasztók vásárlásai jelentik a járvány legjobb ellenszerét – derült ki a #veddahazait akció 2021-es folytatásáról tartott sajtótájékoztatón.
Hat gyártó 127-féle Magyar Termék védjegyes készítménye vett részt a Felfedező tavaszi nyereményjátékban, amelyben a 2019-es hasonló akcióhoz képest megduplázódott az eladott árucikkek száma.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!" akciója a jótékonyság területére is kiterjesztette mozgalmát. A transzplantáltakat segíti az első száz darab Hazai Pakk.
Az élelmiszerágazatban ugyan a pánikvásárlások mind az árakat, mind a mennyiségeket felhúzták, de ma már erős áresés tapasztalható. Sikeres mozgalommá vált a hazai munkahelyek védelmét szolgáló #veddahazait akció.
Már több mint ötven gyártó és kereskedőcég csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására, hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönző mozgalmához. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció most maszkos plakátkampányba kezd 20 cég részvételével.
A Magyarországon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft.
A magyar Auchannal összefogva Magyar Termék akciót tervezünk a nemzetközi lánc külföldi hálózatában – mondta az Üzletemnek Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A termékek kiválóságát és a környezetbarátságát tanúsító új védjegyeket hozott létre a hazai eredetet igazoló legismertebb védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft.
Ma már a vásárlók jelentős része hajlandó akár többet is fizetni a magyar eredetű áruért, ha pedig Magyar Termék védjegy van rajta, az még többet ér számukra – derült ki az InnoFood Marketing Kft. által végzett kutatásból.
Október 19-én kilencedik alkalommal rendezik meg a Somlón egy különleges hazai szőlő- és borfajta nagyszabású bemutatóját.
Folytatódik a munkagödör kialakítása az 5. blokk területén – jelentette be Szijjártó Péter.