Májusban még a városnézés volt a legnépszerűbb, de tengerpartra is sokan utaztak

2022. 06. 03., 15:27

Márciusban és áprilisban még Ausztria volt a legnépszerűbb úti cél az online utasbiztosítást kötők körében, májusban viszont Olaszország ugrott az élre. Már sokan mentek tengerpartra, de még a városnézés volt a legnépszerűbb program – derül ki a Bank360.hu adataiból.

A Bank360.hu utasbiztosítás kalkulátorral májusban biztosítást kötő utazók körében Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél, ez a szerződések 15 százalékát tette ki. Az öt legnépszerűbb úti célba négy másik szintén európai ország fért be: Horvátország, Románia, illetve Görögország és Spanyolország szinte fej-fej mellett. A legnépszerűbb nem európai úti cél az Amerikai Egyesült Államok és az Egyesült Arab Emírségek lett holtversenyben, a 16. helyen.

Az utasbiztosítást kötő ügyfelek több mint fele választott városnézéshez megfelelő biztosítást az elmúlt három hónapban, de már tengerpartra is sokan utaztak az elmúlt hetekben. A szerződések 51 százalékát városnézésre kötötték, míg a tengerparti nyaralás aránya 30 százalék volt májusban. Üzleti vagy egyéb utakra szólt az utasbiztosítások 19 százaléka. Az utazások hossza átlagosan 6,7 nap volt a májusi szerződéseknél, ami fél nappal hosszabb, mint az előző két hónap átlagos utazás időtartama.

A biztosítások többségét repülős utakra kötötték meg az ügyfelek, 59 százalék utazott ilyen formában. Kiegészítő autós asszisztencia szolgáltatást az utasbiztosítások 9 százaléka mellé igényeltek. A többi szerződésnél egyéb járművet jelöltek meg, vagy külön asszisztencia szolgáltatás nélkül, csak a már meglévő járműbiztosításukkal utaztak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 12. 05., 23:30
epizód: 2023 / 19   |   hossz: 20:00
Ebben az epizódban azt a nagy horderejű és rendkívül összetett munkát mutatjuk be, amit Magyarország legmagasabb irodaháza, a MOL Campus építése során végeztek a kivitelezők. A csúcsidőszakban 1800 dolgozó munkáját összefogó Wolf András meg is kapta érte az Év Projektmenedzsere díjat, amit a Projektmenedzsment Kiválóság Tábla tagjaiból álló zsűri ítélt meg számára. A Market Építő Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese szerint amellett, hogy nagy elismerés kollégáktól kapni egy ekkora díjat, meg is erősítette abban a tudatban, hogy érdemes példamutatóan, kitartóan dolgozni a sikerért. A szakember persze a MOL Campus innovatív kivitelezését és fenntartható megoldásait is örömmel bemutatta a BizniszPlusznak adott interjúban.
Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS