Májusban még a városnézés volt a legnépszerűbb, de tengerpartra is sokan utaztak

2022. 06. 03., 15:27

Márciusban és áprilisban még Ausztria volt a legnépszerűbb úti cél az online utasbiztosítást kötők körében, májusban viszont Olaszország ugrott az élre. Már sokan mentek tengerpartra, de még a városnézés volt a legnépszerűbb program – derül ki a Bank360.hu adataiból.

A Bank360.hu utasbiztosítás kalkulátorral májusban biztosítást kötő utazók körében Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél, ez a szerződések 15 százalékát tette ki. Az öt legnépszerűbb úti célba négy másik szintén európai ország fért be: Horvátország, Románia, illetve Görögország és Spanyolország szinte fej-fej mellett. A legnépszerűbb nem európai úti cél az Amerikai Egyesült Államok és az Egyesült Arab Emírségek lett holtversenyben, a 16. helyen.

Az utasbiztosítást kötő ügyfelek több mint fele választott városnézéshez megfelelő biztosítást az elmúlt három hónapban, de már tengerpartra is sokan utaztak az elmúlt hetekben. A szerződések 51 százalékát városnézésre kötötték, míg a tengerparti nyaralás aránya 30 százalék volt májusban. Üzleti vagy egyéb utakra szólt az utasbiztosítások 19 százaléka. Az utazások hossza átlagosan 6,7 nap volt a májusi szerződéseknél, ami fél nappal hosszabb, mint az előző két hónap átlagos utazás időtartama.

A biztosítások többségét repülős utakra kötötték meg az ügyfelek, 59 százalék utazott ilyen formában. Kiegészítő autós asszisztencia szolgáltatást az utasbiztosítások 9 százaléka mellé igényeltek. A többi szerződésnél egyéb járművet jelöltek meg, vagy külön asszisztencia szolgáltatás nélkül, csak a már meglévő járműbiztosításukkal utaztak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-30 17:22:00
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS