Horvát piacra lép a Groupama Biztosító

2021. 08. 31., 20:15

A magyarországi biztosítási piacon szerzett tapasztalatokra, az itt felhalmozott bankbiztosítási tudásra, valamint az OTP Bankkal kialakított stratégiai együttműködésre alapozva lép a horvát piacra a Groupama Biztosító. Az OTP Bank horvát leánybankjától megvásárolt biztosítótársaság szilárd alapokkal rendelkezik, működésében jelentős növekedési potenciál rejlik – olvasható a Groupama Biztosító közleményében.

A Groupama Biztosító előző év decemberében írta alá a horvát biztosítótársaság, az OTP Osiguranje megvásárlására vonatkozó adásvételi megállapodást. Az OTP Bank horvát leánybankja, az OTP Banka 100 százalékos tulajdonában lévő horvát biztosítótársaság megvásárlásához szükséges felügyeleti engedélyek kiadása után most a tranzakció pénzügyi zárása is megtörtént.

Az akvizíciót követően a biztosítótársaság a magyar Groupama Biztosító leányvállalataként Groupama Osiguranje d.d. néven lesz jelen a horvát biztosítási piacon.

„A horvát biztosító évek óta eredményesen működik a horvát biztosítási piacon, ahol további növekedés várható. Nemcsak emiatt jelent azonban kiváló befektetést a Groupama Biztosító számára. Mind a horvát OTP Banka vezetése, mind mi meg vagyunk győződve arról, hogy meglévő bankbiztosítási kapcsolatainkban további lehetőségek rejlenek, melyeket közösen szeretnénk kiaknázni a következő években”– mondta Bertrand Woirhaye, a Groupama Biztosító vezérigazgatója.

A megvásárolt horvát biztosítótársaság ezidáig életbiztosítási üzletágának fejlesztésére koncentrált. Az életbiztosítások értékesítését a negyedik legnagyobb horvát banknak számító OTP Banka-ban kizárólagos stratégiai megállapodás segíti – hasonlóan az OTP Bank és a Groupama Biztosító magyarországi együttműködéshez. A rövid távú célok között szerepel ugyanakkor a nem-életbiztosítási üzletág elindítása, illetve a banki együttműködés kiterjesztése erre a biztosítási ágra is.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS