Sándor Fábián: Hiába a tartalom, ha nem tudnak róla az emberek

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 07. 21., 11:30

Az a célunk, hogy a Hungarian Vizsla Inu-t Magyarországon komplett márkanévként tudjuk jegyezni, amelyhez rengeteg tárgyi és szolgáltatásbeli érték kapcsolódik – mondta az Üzletemnek Sándor Fábián, a Hungarian Vizsla Inu alapítója.

Sándor Fábián büszke rá, hogy már több mint 13 ezer holderük van. A számuk folyamatosan emelkedik, és ezzel együtt a befektetésük értéke is jellemzően nő, ahogy a vizslacoin szárnyalásba kezdett. A tervek között szerel egy márkabolt és egy pubhálózat kiépítése, amit még sok minden más követhet. Ha érdekli, hogy Fábián milyen pályán próbálná ki magát szívesen, a választ megtalálja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 307. interjújában.

Mit tart karrierje csúcsának?

– Több vállalkozásom is van, felsővezetői pozíciókban dolgoztam nagy pénzügyi cégeknél, viszont a Vizslát tartom már most a legnagyobb sikernek. El fogjuk érni azt, amit a legnagyobb nemzetközi kripto valuták is el tudtak, felkerülni a legnagyobb tőzsdékre és a mostani árfolyamot sokszorozni. A legfontosabb végső célunk számokban az, hogy meghaladjuk az 1 millió tulajdonosszámot.  Ha pedig ezen túl is gondolkodunk, akkor mindenképpen azt kell mondjam, hogy a Hungarian Vizsla Inu-t egy komplett márkanévként tudjam jegyezni az országban, amelyhez rengeteg tárgyi és szolgáltatásbeli érték kapcsolódik, legyen szó saját márkaboltról és akár egy kellemes fiatalos pub hálózatról.

Milyen távra tervez?

– Ha igazán jól akarja csinálni az ember és tényleg valami maradandót akar alkotni ebben a világban, akkor csakis hosszútávon tudja ezt megtenni, hiszen annyi minden fejlesztést kell megvalósítania, amit így hirtelen nehéz is lenne felsorolni. Arról nem is beszélve, hogy mindennek hírét a megfelelő csatornákon és módokon el is kell juttassa a közösségekhez, különben hiába a tartalom, ha nem tudnak róla az emberek. Talán nem olyan irreális azt mondani, hogy ha mindent sikerül a terveknek megfelelően alakítani, akkor is sűrű 3 év elé kell nézzünk.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Két fontos elemből is áll, az egyik a marketing és PR alapú kommunikációs praktikák elmélyítése, amellyel tisztábban, mégis extra figyelmet generálva tudjuk az információkat a külvilág felé tolmácsolni. A másik pedig nem más, mint a blokklánc alapú technológia, az NFT-k világa és minden a crypto-hoz köthető szakmai tudás elmélyítése, ami közelebb vihet egy komplett blokklánc felépítéséhez, javításához szükséges tudást biztosíthatja. Szerencse, hogy ez a tudás jelenleg is megvan a csapatunkban az új tagnak köszönhetően.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nehéz lenne egy személyt megjelölni erre, igazából mióta belevágtunk ebbe, rengeteget tanulok a csapattársaimtól, a partnerektől, de még a befektetők viselkedéséből is. Számos tárgyalás, csapat meetingen, befektetői problémamegoldáson és konfliktuskezelésen vagyunk már túl és mondhatom: rengeteget tanultam ezekből a szituációkból.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Igyekszem a saját lelkesedésem átadni nekik a mindennapokban. Próbálok új ötleteket és meglátásokat behozni, hogy mindinkább bevonjam őket a közös gondolkodásba és egyúttal egymást inspiráljuk a további ötletek megosztására. Persze az időszakonkénti dicséret és a személyes támogatás sem maradhat el.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Sokáig gondolkodtam a politikai pályán, mert mindig is vonzott a gondolat, hogy segíthetek az emberek általános jólétének javításában és képviselhetem a véleményüket, harcolhatok értük vagy éppen irányt mutathatok nekik a jobb élet reményében.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Gyorsan és őszinteségre alapozva. Persze nem árt a körültekintés, mert sajnos nem minden emberben lehet megbízni, pont ezért több ízben kérem ki a csapattagok véleményét és meglátását a formálódó partneri kapcsolatokról.

Mire sajnálja az idejét?

– A folyamatos magyarázkodásra és a rágalmazó alaptalan vádak kezelésére. Iszonyat sok idő megy el vele és mégis kötelező ezekre reagálni, mert a befektetői bizalom kényes téma és bizony a kriptó világban sajnos igen ingatag is. Szóval akár egy dacos rosszul tájékozott vagy rossz szándékú ember is sok kárt tud okozni, ha nem próbálom meg elmagyarázni vagy megmagyarázni neki a helyzetet.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha nem megy át az embernek az, hogy mit miért csinálok. Mindig igyekszem ezeket elmagyarázni, de többször úgy érzem, hogy néha már előrébb tartok fejben, mint akivel beszélgetek, néha nehéz lelassítani és pontról pontra elmagyarázni az ok-okozati összefüggéseket.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Kutyagondozás, állatokkal való foglalkozás – nekem is van egy pár és ők családtagok. Elrontanak valamit, szétszednek ezt-azt, aztán szépen néznek és megbocsájt nekik az ember.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A családomra, a barátaimra-rokonaimra, a házi kedvencekre. És a befektetésre, hogy mielőbb és minél nagyon sikerre tudjuk vinni a Vizsla Inu-t.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Ha csak gondtalanul elmerenghetek a jelenben a kisfiammal, tudva, hogy épp nem ül semmilyen határidős teendő a nyakamon. De ugyanúgy kikapcsol, amikor a barátaimmal végre tudok találkozni és önfeledten élvezni egymás társaságát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS