Sándor Fábián: Hiába a tartalom, ha nem tudnak róla az emberek

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 07. 21., 11:30

Az a célunk, hogy a Hungarian Vizsla Inu-t Magyarországon komplett márkanévként tudjuk jegyezni, amelyhez rengeteg tárgyi és szolgáltatásbeli érték kapcsolódik – mondta az Üzletemnek Sándor Fábián, a Hungarian Vizsla Inu alapítója.

Sándor Fábián büszke rá, hogy már több mint 13 ezer holderük van. A számuk folyamatosan emelkedik, és ezzel együtt a befektetésük értéke is jellemzően nő, ahogy a vizslacoin szárnyalásba kezdett. A tervek között szerel egy márkabolt és egy pubhálózat kiépítése, amit még sok minden más követhet. Ha érdekli, hogy Fábián milyen pályán próbálná ki magát szívesen, a választ megtalálja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 307. interjújában.

Mit tart karrierje csúcsának?

– Több vállalkozásom is van, felsővezetői pozíciókban dolgoztam nagy pénzügyi cégeknél, viszont a Vizslát tartom már most a legnagyobb sikernek. El fogjuk érni azt, amit a legnagyobb nemzetközi kripto valuták is el tudtak, felkerülni a legnagyobb tőzsdékre és a mostani árfolyamot sokszorozni. A legfontosabb végső célunk számokban az, hogy meghaladjuk az 1 millió tulajdonosszámot.  Ha pedig ezen túl is gondolkodunk, akkor mindenképpen azt kell mondjam, hogy a Hungarian Vizsla Inu-t egy komplett márkanévként tudjam jegyezni az országban, amelyhez rengeteg tárgyi és szolgáltatásbeli érték kapcsolódik, legyen szó saját márkaboltról és akár egy kellemes fiatalos pub hálózatról.

Milyen távra tervez?

– Ha igazán jól akarja csinálni az ember és tényleg valami maradandót akar alkotni ebben a világban, akkor csakis hosszútávon tudja ezt megtenni, hiszen annyi minden fejlesztést kell megvalósítania, amit így hirtelen nehéz is lenne felsorolni. Arról nem is beszélve, hogy mindennek hírét a megfelelő csatornákon és módokon el is kell juttassa a közösségekhez, különben hiába a tartalom, ha nem tudnak róla az emberek. Talán nem olyan irreális azt mondani, hogy ha mindent sikerül a terveknek megfelelően alakítani, akkor is sűrű 3 év elé kell nézzünk.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Két fontos elemből is áll, az egyik a marketing és PR alapú kommunikációs praktikák elmélyítése, amellyel tisztábban, mégis extra figyelmet generálva tudjuk az információkat a külvilág felé tolmácsolni. A másik pedig nem más, mint a blokklánc alapú technológia, az NFT-k világa és minden a crypto-hoz köthető szakmai tudás elmélyítése, ami közelebb vihet egy komplett blokklánc felépítéséhez, javításához szükséges tudást biztosíthatja. Szerencse, hogy ez a tudás jelenleg is megvan a csapatunkban az új tagnak köszönhetően.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nehéz lenne egy személyt megjelölni erre, igazából mióta belevágtunk ebbe, rengeteget tanulok a csapattársaimtól, a partnerektől, de még a befektetők viselkedéséből is. Számos tárgyalás, csapat meetingen, befektetői problémamegoldáson és konfliktuskezelésen vagyunk már túl és mondhatom: rengeteget tanultam ezekből a szituációkból.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Igyekszem a saját lelkesedésem átadni nekik a mindennapokban. Próbálok új ötleteket és meglátásokat behozni, hogy mindinkább bevonjam őket a közös gondolkodásba és egyúttal egymást inspiráljuk a további ötletek megosztására. Persze az időszakonkénti dicséret és a személyes támogatás sem maradhat el.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Sokáig gondolkodtam a politikai pályán, mert mindig is vonzott a gondolat, hogy segíthetek az emberek általános jólétének javításában és képviselhetem a véleményüket, harcolhatok értük vagy éppen irányt mutathatok nekik a jobb élet reményében.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Gyorsan és őszinteségre alapozva. Persze nem árt a körültekintés, mert sajnos nem minden emberben lehet megbízni, pont ezért több ízben kérem ki a csapattagok véleményét és meglátását a formálódó partneri kapcsolatokról.

Mire sajnálja az idejét?

– A folyamatos magyarázkodásra és a rágalmazó alaptalan vádak kezelésére. Iszonyat sok idő megy el vele és mégis kötelező ezekre reagálni, mert a befektetői bizalom kényes téma és bizony a kriptó világban sajnos igen ingatag is. Szóval akár egy dacos rosszul tájékozott vagy rossz szándékú ember is sok kárt tud okozni, ha nem próbálom meg elmagyarázni vagy megmagyarázni neki a helyzetet.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha nem megy át az embernek az, hogy mit miért csinálok. Mindig igyekszem ezeket elmagyarázni, de többször úgy érzem, hogy néha már előrébb tartok fejben, mint akivel beszélgetek, néha nehéz lelassítani és pontról pontra elmagyarázni az ok-okozati összefüggéseket.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Kutyagondozás, állatokkal való foglalkozás – nekem is van egy pár és ők családtagok. Elrontanak valamit, szétszednek ezt-azt, aztán szépen néznek és megbocsájt nekik az ember.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A családomra, a barátaimra-rokonaimra, a házi kedvencekre. És a befektetésre, hogy mielőbb és minél nagyon sikerre tudjuk vinni a Vizsla Inu-t.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Ha csak gondtalanul elmerenghetek a jelenben a kisfiammal, tudva, hogy épp nem ül semmilyen határidős teendő a nyakamon. De ugyanúgy kikapcsol, amikor a barátaimmal végre tudok találkozni és önfeledten élvezni egymás társaságát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS