Tízmillió bizalompontot kaptak a mentősök az Auchantól, a vásárlók még adakozhatnak

2020. 05. 25., 16:00

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a vásárlók is csatlakozhattak, ők eddig a vásárlásaik után járó bizalompontjaikból 20 milliót ajánlottak fel a mentősöknek, de körükben még a hét végéig tart a gyűjtés. Az áruházlánc viszont már átadta a Mentőszolgálatnak a levásárolható bizalomkártyákat, hogy a szervezet mielőbb szétoszthassa azokat a munkatársai között.

A mentők napja alkalmából az Országos Mentőszolgálat főigazgatója, dr. Csató Gábor beszámolt róla, hogy milyen emberfeletti munkát végeztek a járványidőszakban. 40 ezer embertől vettek mintát, éscsak a koronavírus kapcsán 420 ezer kilométert tettek meg, ugyanis ők mennek ki a gyanús esetekhez, aznosítják a fertőzötteket és kórházba szállítják azokat, akiknek orvosi ellátásra van szükségük. Eddig 15 ezer fertőzésgyanús vagy igazoltan koronavírus-fertőzött betegnek nyújtottak segítséget.

Az Auchan cégkultúrájától nem idegen a szolidaritás, így egyértelmű volt, hogy segítik az egészségügyben dolgozókat, közülük is – a kereskedelemhez hasonlóan – frontvonalban helytálló mentősöket. Április közepe óta szállítanak nagy mennyiségben friss gyümölcsöket a vidéki és fővárosi mentőállomásokra, hiszen a szolgálatot teljesítőknek sokszor a megfelelő étkezésre sincs elég idejük és energiájuk.

A friss gyümölcsökön kívül 10 millió bizalompontot adtak át az Országos Mentőszolgálatnak. A kártyákra feltöltött levásárolható pontok összesen 5 millió forintot érnek. A bizalomkártyákat a szolgálat a munkatársai között osztja szét, hogy ezzel is segítsék a mindennapjaikat és a családjaik életét.

„Örülök, hogy segíthettünk, de talán még nagyobb boldogság azt látni, hogy a vásárlóink csatlakoztak hozzánk és elképesztően sok bizalompontot ajánlották föl a céges adomány mellé. Nagy érzés megtapasztalnia egy kereskedőnek, hogy a vásárlóiból igazi közösség kovácsolódik össze, akik egy jó ügyért képesek hihetelen erővel együtt megmozdulni” –mondja Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.

Az Auchan Magyarország tehát már átadta az Országos Mentőszolgálatnak a céges adományt, a vásárlók bizalompontjaiból összegyűlt forintokat pedig a hónap végén kapja meg a szervezet, hiszen addig még további felajánlásokkal lehet növelni a adományt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 05. 23., 15:23
Nagy Ferenc Gábor, az NFG Badboys Kft. tulajdonosa reméli, hogy a VOSZ-on belül is sok céghez eljuthatnak, egyre többen ismerik majd meg programjukat és filozófiájukat. A VOSZ Sportvállalkozási Szekciójának új tagjával eddigi eredményeiről és terveiről is beszélgettünk.
2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS