Tervezett dugókkal hangolnak tavasszal az M7-es felújításával

2019. 02. 25., 15:30

Forgalomlassulással járhat az M7-es autópálya március elsejétől folytatódó felújítása, amelynek részeként a 90-es és a 111-es több mint húsz kilométeren újul meg a pálya Letenye felé vezető oldala Siófok térségében – tájékoztatta a Magyar Közút Nonprofit Zrt. hétfőn.

Több mint nettó 3,4 milliárd forintból újul meg az M7-es autópálya érintett szakasza.

A munkák első üteme a 102-es és 111-es kilométer között 2018 őszén befejeződött, a következő útszakaszokat idén tavasszal és ősszel sávelhúzás és átterelés mellett javítják majd.

Márciustól május 9-éig a 96-os és a 102 kilométer között zajlanak a munkálatok: Siófok felé egy, Budapest felé két sávon haladhat majd a forgalom. A siófok-sóstói csomópontot és a szabadi pihenőhelyet részlegesen lezárják.

A felújítások ütemezésénél figyelembe vették a nyári, turisztikai főszezont, így a felújítás utolsó üteme várhatóan szeptember 2-ától október 27-éig tart majd.

A Letenye felé vezető pályaoldal felújításánál egy környezetbarát eljárást alkalmaznak, az elbontott útalap jó részét újrahasznosítva építik ki az új alaprétegeket - közölték. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS