Összefogtak a szállodák és éttermek kártevői ellen

2019. 01. 17., 08:00

A cégeknek és közületi megrendelőknek teljes körű higiéniai megoldásokat nyújtó Assist-Trend ezentúl a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. szolgáltatásait is kínálja az ügyfeleinek. Az Assist-Trend hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével igyekszik minél jobban lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit higiéniai termékekkel és szolgáltatásokkal.

– Ma már túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra. Ennek érdekében az Assist-Trend a higiénia minden területén igyekszik megtalálni azt a nagy szaktudású partnert, amellyel összefogva kiemelkedő minőségben tudja minél szélesebb körben kiszolgálni a megrendelők igényeit. Ennek a folyamatnak fontos állomása a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft.-vel kötött megállapodás – mondta Bodrogai Ferenc, a magyar tulajdonban lévő Assist-Trend csoport tulajdonos-ügyvezetője.

A Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. a legrégebbi múltra visszatekintő hazai kártevőirtó cég, amelynek fél évszázados tapasztalata garancia arra, hogy a szállodák, éttermek, irodák vagy ipari létesítmények kártevőmentesítését a legmagasabb szinten végzi el.

Az Assist-Trend által közvetített szolgáltatások közé tartozik a rovarmentesítés (csótány, ágyi poloska, bolha, hangya, darázs), a rágcsálómentesítés (egér, patkány), a szemétledobó csövek és szellőző rendszerek tisztítása, valamint a madarak elleni védelem.

Ezeknek a munkálatoknak az elvégzése elengedhetetlenül szükséges a szállodák és éttermek mindennapi működésében, a folyamatos prevencióra akkor is szüksége van a szolgáltatóknak, ha egyébként éppen nincs ilyen problémájuk. A rovarok és a rágcsálók megjelenésére folyamatosan számítani lehet akár a luxusszállodákban vagy -éttermekben is. A kártevők megjelenése romboló hatású lehet egy hotel vagy étterem megítélésében.

„A szállodák és éttermek kártevőirtásában kiemelten fontos a gyorsaság, szakszerűség és diszkréció, hiszen itt a leggyakrabban a folyamatos működés közben kell elvégezni a feladatot. A Bábolna Bio felkészült szakemberei a létesítmények sajátosságait felmérve és figyelembe véve ezt képesek úgy megoldani, hogy a vendégek számára szinte észrevétlenek maradjanak, és a lehető legkevésbé zavarják a mindennapi tevékenységet” – mondta Papp György, a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója. Szerinte az Assist-Trend révén új ügyfelek is megismerhetik a cégük szolgáltatásainak hatékonyságát és megbízhatóságát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS