Összefogtak a szállodák és éttermek kártevői ellen

2019. 01. 17., 08:00

A cégeknek és közületi megrendelőknek teljes körű higiéniai megoldásokat nyújtó Assist-Trend ezentúl a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. szolgáltatásait is kínálja az ügyfeleinek. Az Assist-Trend hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével igyekszik minél jobban lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit higiéniai termékekkel és szolgáltatásokkal.

– Ma már túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra. Ennek érdekében az Assist-Trend a higiénia minden területén igyekszik megtalálni azt a nagy szaktudású partnert, amellyel összefogva kiemelkedő minőségben tudja minél szélesebb körben kiszolgálni a megrendelők igényeit. Ennek a folyamatnak fontos állomása a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft.-vel kötött megállapodás – mondta Bodrogai Ferenc, a magyar tulajdonban lévő Assist-Trend csoport tulajdonos-ügyvezetője.

A Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. a legrégebbi múltra visszatekintő hazai kártevőirtó cég, amelynek fél évszázados tapasztalata garancia arra, hogy a szállodák, éttermek, irodák vagy ipari létesítmények kártevőmentesítését a legmagasabb szinten végzi el.

Az Assist-Trend által közvetített szolgáltatások közé tartozik a rovarmentesítés (csótány, ágyi poloska, bolha, hangya, darázs), a rágcsálómentesítés (egér, patkány), a szemétledobó csövek és szellőző rendszerek tisztítása, valamint a madarak elleni védelem.

Ezeknek a munkálatoknak az elvégzése elengedhetetlenül szükséges a szállodák és éttermek mindennapi működésében, a folyamatos prevencióra akkor is szüksége van a szolgáltatóknak, ha egyébként éppen nincs ilyen problémájuk. A rovarok és a rágcsálók megjelenésére folyamatosan számítani lehet akár a luxusszállodákban vagy -éttermekben is. A kártevők megjelenése romboló hatású lehet egy hotel vagy étterem megítélésében.

„A szállodák és éttermek kártevőirtásában kiemelten fontos a gyorsaság, szakszerűség és diszkréció, hiszen itt a leggyakrabban a folyamatos működés közben kell elvégezni a feladatot. A Bábolna Bio felkészült szakemberei a létesítmények sajátosságait felmérve és figyelembe véve ezt képesek úgy megoldani, hogy a vendégek számára szinte észrevétlenek maradjanak, és a lehető legkevésbé zavarják a mindennapi tevékenységet” – mondta Papp György, a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója. Szerinte az Assist-Trend révén új ügyfelek is megismerhetik a cégük szolgáltatásainak hatékonyságát és megbízhatóságát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-02 15:10:41
Ugyanazon elbírálás alá esik a bányászat, a kereskedelem, a fogadás, a befektetés, valamint az ellenértékként történő szerzés is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS