A cégeknek és közületi megrendelőknek teljes körű higiéniai megoldásokat nyújtó Assist-Trend ezentúl a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. szolgáltatásait is kínálja az ügyfeleinek. Az Assist-Trend hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével igyekszik minél jobban lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit higiéniai termékekkel és szolgáltatásokkal.
– Ma már túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra. Ennek érdekében az Assist-Trend a higiénia minden területén igyekszik megtalálni azt a nagy szaktudású partnert, amellyel összefogva kiemelkedő minőségben tudja minél szélesebb körben kiszolgálni a megrendelők igényeit. Ennek a folyamatnak fontos állomása a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft.-vel kötött megállapodás – mondta Bodrogai Ferenc, a magyar tulajdonban lévő Assist-Trend csoport tulajdonos-ügyvezetője.
A Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. a legrégebbi múltra visszatekintő hazai kártevőirtó cég, amelynek fél évszázados tapasztalata garancia arra, hogy a szállodák, éttermek, irodák vagy ipari létesítmények kártevőmentesítését a legmagasabb szinten végzi el.
Az Assist-Trend által közvetített szolgáltatások közé tartozik a rovarmentesítés (csótány, ágyi poloska, bolha, hangya, darázs), a rágcsálómentesítés (egér, patkány), a szemétledobó csövek és szellőző rendszerek tisztítása, valamint a madarak elleni védelem.
Ezeknek a munkálatoknak az elvégzése elengedhetetlenül szükséges a szállodák és éttermek mindennapi működésében, a folyamatos prevencióra akkor is szüksége van a szolgáltatóknak, ha egyébként éppen nincs ilyen problémájuk. A rovarok és a rágcsálók megjelenésére folyamatosan számítani lehet akár a luxusszállodákban vagy -éttermekben is. A kártevők megjelenése romboló hatású lehet egy hotel vagy étterem megítélésében.
„A szállodák és éttermek kártevőirtásában kiemelten fontos a gyorsaság, szakszerűség és diszkréció, hiszen itt a leggyakrabban a folyamatos működés közben kell elvégezni a feladatot. A Bábolna Bio felkészült szakemberei a létesítmények sajátosságait felmérve és figyelembe véve ezt képesek úgy megoldani, hogy a vendégek számára szinte észrevétlenek maradjanak, és a lehető legkevésbé zavarják a mindennapi tevékenységet” – mondta Papp György, a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója. Szerinte az Assist-Trend révén új ügyfelek is megismerhetik a cégük szolgáltatásainak hatékonyságát és megbízhatóságát.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.