Megjelent Európa kongresszusi irodáinak közös stratégiája

Megjelent Európa kongresszusi irodáinak közös stratégiája
2021. 11. 11., 21:30

Féléves nemzetközi együttműködés eredményeként megszületett a konferencia és üzleti rendezvény ágazat következő évtizedet meghatározó irányelveinek összefoglalója.

Az országos hatókörű kongresszusi irodák számára 2030-ig irányt mutató szakmai koncepció a Magyar Kongresszusi Iroda részvételével készült el. A főbb megállapításokat a MICE Business Day-en ismerték meg a hazai szakemberek.

A megújult HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban a Turizmus Kft. által hetedik alkalommal rendezett MICE Business Day szakmai konferencián mutatta be Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezetője a nemzeti kongresszusi irodák nemzetközi stratégiáját, amit a helyi rendezvényipar és a globális piacok között hídszerepet betöltő hazai szervezet a Nemzeti Kongresszusi Irodák Európai Stratégiai Szövetségének (SANCBE) többi 27 tagországi igazgatójával dolgozott ki.

„Az országos hatókörű kongresszusi irodák azáltal teremtenek hozzáadott értéket, hogy összekapcsolják a helyi rendezvényipart a globális piacokkal, rávilágítanak a hosszú távú trendekre, valamint releváns piaci betekintést és adatokat nyújtanak. A személyes találkozások értéke, a rendezvények fenntarthatóságának jelentősége ma minden eddiginél magasabb szintre emelkedett” – fogalmazott.

A Professional Convention Management Association (PCMA) Lausanne-i konferenciáján már komoly szakmai sikert arató dokumentum a jövőbeli potenciális piacok és érdekelt felek, a meglévő partnerek melletti új szereplők, valamint a Z generáció munkaerő-piaci megjelenése kapcsán kulcsfontosságú képesítések és készségek kérdéseire összpontosít.

A szektor rövid távú kihívásaként a Covid-19 utáni újjáépítést, a rendezvény-technológiát és innovációt, az éghajlatváltozást és fenntarthatóságot, valamint a kommunikációt és érdekérvényesítést, hosszú távon pedig az ellenállóképességet és a jövőbeli válsághelyzetekre való felkészülést jelöli meg.

(Fotó: Grósz Balázs, Turizmus Kft.)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS