Már online is vásárolhatunk új autót

2021. 03. 31., 16:45

A mai modern és felbolydult világban az online vásárlásokat részesítjük előnyben életünk megkönnyítése céljából: megszokottá vált, hogy házhoz rendelünk élelmiszert, háztartási kellékeket, kozmetikumokat, elektronikai eszközöket. Ám a nyugati országokban már teret hódít a digitális térben való autóvásárlás is. Elsőre talán kicsit meghökkentőnek tűnik, de az innovatív lehetőséggel egyre többen élnek. Ráadásul most már Magyarországon is elérhető, hogy egy internetes platformon keresztül egyszerűen járművet rendeljünk. Néhány kattintással megoldhatjuk, hogy álmaink autója rövid időn belül az otthonunk előtt parkoljon.

Magyarországon először kínálnak teljesen online lebonyolítható autórendelést. Az Autócentrum Szabó Csoport létrehozta Magyarország első új autó online márkakereskedését, ahol kedvező árak mellett gyorsan, egyszerűen és kényelmesen rendelhetjük meg leendő gépkocsinkat.

Kínálatukban a hatalmas készlet mellett, akár rendelésből is kiválaszthatjuk a vágyott típust, személyre szabott módon, a kívánt specifikációkat figyelembe véve. Ha azonban a leendő tulajdonos bizonytalan, és szeretné megtekinteni az áhított modelltípust a vásárlás előtt, akkor a kiemelt kapcsolattartóval egyeztetett időpontban, a márkaszalonban ezt megteheti, illetve akár ki is próbálhatja egy tesztvezetés során - amennyiben a meghatározott időben rendelkezésre áll belőle tesztautó - mielőtt meghozza a végső döntését, majd leül egy számítógép vagy okostelefon elé, és megrendeli azt az online webáruházban.

Házhoz is rendelhetjük, mint a bevásárlást

Az Autócentrum Szabó Csoport értékesítési igazgatója, Bohon Ákos elárulta, miért rukkoltak elő ezzel az egyedi megoldással:

„A XXI. század gépjármű vásárlói a világháló segítségével részletesen megtekintik a kiválasztott modellek ismertetőit, és összehasonlítják az árakat más kereskedők ajánlataival. Mivel már sokan élnek az internet adta lehetőségekkel, arra gondoltunk, hogy megoldást nyújtunk azoknak, akik autóvásárlás előtt állnak. Ezért indítottuk el a digitális felületen való új gépkocsi vásárlást. Az érdeklődők az onlineauto.hu webáruházban teljes mértékben ki tudják választani álmaik autóját az otthonuk kényelméből, csupán végig kell menniük az egyszerű és gyors rendelési folyamaton. A vásárlók segítségére lesznek a szűrők, ahol kiválaszthatják a jármű legfontosabb adatait: a gyártmányát, modelljét, kivitelét, és szűrhetnek a minimális és maximális vételi ár alapján is” – mondta az értékesítési igazgató.

Kiemelte, hogy az ügyfelek az online böngészést követően is dönthetnek oly módon, hogy meglátogatják a márkakereskedést, és megtekinthetik a kívánt modelltípust. Az emberek az utóbbi egy évben szerte a világon számottevően csökkentették a személyes kapcsolatokat. Sokkal ár-érzékenyebbé vált a piac a járvány hatására, melynek következtében a fogyasztók a pénzmegtakarítás felé irányulnak. Ezek hatására egyre inkább teret hódít az online autóvásárlás is. A járművet átutalással, készpénzzel, sőt akár banki finanszírozás segítségével is kifizethetjük, és házhoz is rendelhetjük.

Az összes papírmunkát elintézik a vevő helyett

Tordai István, a SportVerda műsorvezetője elmondta, hogy mit gondol az innovatív megoldásról:

„A nyugati országokban már közkedvelt ez a fajta vásárlási módszer, ezért valószínűsítem, hogy hazánkban is népszerűvé válik. Magamon is észrevettem, hogy egyre több mindent online rendelek. Ez korunk sajátossága. Megállíthatatlan folyamat. Nagyon sok visszajelzést kaptam már, miszerint valaki azért vett meg egy autót, mert tetszett neki, amit a televízióban vagy a neten mondtam róla. Egyfajta segítséget nyújtok a vásárláshoz, ami nagy felelősség rám nézve, de még nem kaptam negatív visszacsatolást. Kipróbáltam az autót, majd elmondtam, hogy milyen, a kedves néző pedig meglátogatta a kereskedést, és megvette. Most már ki sem kell tennie a lábát az otthonából, mert házhoz szállítják számára. Ez az újfajta vásárlási módszer zökkenőmentes és gyors. Az összes papírmunkát elintézik a vevő helyett, majd kiszállítják az autót, és átadnak mindent.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS