Már lehet nevezni Az Év Webshopja Versenyre

2022. 07. 09., 11:07

2022. október 26-án rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb e-kereskedelmi eseményét, Az Év Webshopja Konferencia és Verseny rendezvényt. A 2017 óta évente megrendezésre kerülő verseny különlegessége, hogy nem a népszerűségről, csupán a szakmaiságról szól. A legkisebbektől az óriásvállalatokig bárki beadhatja a pályázatát.

A pandémia végérvényesen átalakította az e-kereskedelmet, az ukrajnai háborús helyzet pedig újabb kihívások elé állította a piaci szereplőket. Miközben a webshopok száma megkétszereződött, korábban soha nem látott drágulás tapasztalható a hirdetési költségekben, és a szállítási láncokat is újra kellett szervezni.

Immár hatodik alkalommal küzdenek meg a hazai e-kereskedelmi cégek Az Év Webshopja címért. A verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri, így nemcsak a nagy múlttal rendelkező, „óriás” webáruházak, hanem az újonnan piacra lépő, „kisebb” oldalak is jó eséllyel pályázhatnak a 2022-es Az Év Webshopja címre.

Az ingyenes verseny elbírálásának lényege, hogy egy 10 főből álló zsűri a saját szakterülete alapján, ugyanakkor vásárlói szemmel is megvizsgálja a webshopokat.

A zsűri megvizsgálja például, hogy mennyire egyértelműek a lépések a vásárlási folyamat során, a vevők ütköznek-e nehézségekbe, milyen a felhasználói élmény. Nézik azt is, hogy milyen a webshop szoftveres háttere, az mennyire működik jól, milyenek a fizetési lehetőségek, és azok könnyen kezelhetőek-e. Vizsgálják, hogy megtalálható-e az oldalon az adatvédelmi nyilatkozat, mennyire könnyű folytatni a vásárlási folyamatot vagy visszalépni a kosárba tett termékekhez.

A Google szempontrendszerét is figyelembe veszi a zsűri, így például azt, hogy reszponzív (mobilbarát) az oldal vagy sem, illetve mennyire gyorsan tölt be a különböző eszközökön.

„A siker titka elsőként maga a versengés, amely évek óta szemmel láthatóan jobb teljesítményre ösztönöz minden résztvevőt. Új megoldásokat alkalmaznak a webshoptulajdonosok, egyre jobb szolgáltatást kínálnak a vásárlóknak, fejlesztik az áruházukat. A másik a verseny szakmaisága. Az Év Webshopja ugyanis semmilyen szinten nem népszerűségi verseny, nincsenek vásárlói szavazatok. Ez pedig magával hozza a következő előnyt, az esélyegyenlőséget” – mondta Rácz Péter és Berta Gergő, a verseny tulajdonosai.

Az Év Webshopja verseny idén meglepetéseket is tartogat, hiszen egy nagyszabású szakmai konferenciával is kiegészül, 600+ fővel, 25+ kiállítóval és 8+ előadóval.

A nevezés elkezdődött, a webshop tulajdonosok jelentkezését a következő linken várják: https://az-ev-webshopja.hu/nevezes/

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS