Már az év végre elkészülhet az M44 első szakasza. A Tiszakürt-Kondoros közötti 60 kilométeres pálya kivitelezésén a Duna Aszfalt, a Hódút, az EuroAszfalt, a Swietelsky, a Soltút, valamint az A-Híd is dolgozik.
Miközben már áll a Hármas-Körös új hídja, sőt, át is lehet rajta kelni, az M44-es várhatóan leghamarabb forgalomba kerülő Tiszakürt-Kondoros-szakaszán is elkészült a munkálatok több mint kétharmada -- írja a Magyar Építők.
Pozsávai Pál, a beruházó NIF Zrt. projektiroda-vezetője elmondta, hogy több mint 60 kilométernyi 2x2 sávos út készül el.
A munkálatok során összesen négy különszintű csomópont, 49 híd, négy vadátjáró és öt ökológiai átjáró épül.
A békéscsabai önkormányzati fórumon elhangzottak szerint a Békéscsaba felé vezető szakaszon a munkálatok szintén megfelelő ütemben haladnak, reális, hogy az év végére elkészülhet a pálya.
A Nagykőröst Békéscsabával összekötő M44-es keleti, Kondoros-Békéscsaba részén is dolgoznak: itt a Duna Aszfalt és a Hódút a kivitelező.
A teljes szakaszt 2020 végén adhatják át a forgalomnak.
Bárhol kóstoltam, két napon keresztül előbb-utóbb felemlegették. Túl sokan ahhoz, hogy szó nélkül hagyjuk.
A sikeres megbeszélések nyomán a kivitelezés új lendületet kap – mondta Szijjártó Péter, miután a Roszatom képviselőivel tárgyalt.