Kormányhatározat született a közösségi bormarketing agrárpolitikáért felelős miniszter részére történő átadásával járó feladatokról.
A határozat értelmében a kormány elrendeli 150 millió forint beépülő jelleggel történő átcsoportosítását az Agrármarketing célelőirányzat jogcímcsoport javára – írja a turizmus.com.
A kormány felhívja a miniszterelnök kabinetfőnökét és az agrárminisztert, hogy gondoskodjanak a közösségi bormarketing feladat átadásával kapcsolatban a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. (MTÜ) és az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) közötti átadás-átvételi megállapodás megkötéséről.
A borturizmussal kapcsolatos feladatok továbbra is az MTÜ hatáskörébe tartoznak.
Szokásos évzáró összegzésünk következik.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.