Friss gyümölccsel és 10 millió bizalomponttal támogatja a mentősöket az Auchan

2020. 04. 23., 13:00

Az Országos Mentőszolgálat helytállását szeretné adománnyal megköszönni az Auchan. Az áldozatos munkát végző mentősöknek naponta szállítanak ki friss gyümölcsöt a mentőállomásokra, valamint 10 millió, szabadon levásárolható bizalompontot adnak a szervezetnek, hogy azokat szétoszthassák bajtársaiknak. Az Auchan a vásárlóit is arra biztatja, hogy csatlakozzanak a „Támogasd a hősöket!” akcióhoz, és május végéig a vásárlásaik után járó bizalompontjaikat ajánlják fel a mentőknek.

Az utóbbi időszak minden eddiginél nagyobb terhet rótt a kereskedelemben dolgozókra, akik a lakosság ellátását biztosítják. Náluk talán csak az egészségügyben szolgálatot teljesítőkre hárul most nagyobb feladat, akik saját egészségük kockáztatásával igyekeznek megfékezni a járványt. Ők azok, akik most nem maradhatnak biztonságban otthon, nem mehetnek el szabadságra, mert el kell látniuk a betegeket, a kezelésre szoruló koronavírus-fertőzötteket.

Az Országos Mentőszolgálatnak kiemelt szerepe van a fertőzöttek ellátásában, hiszen ők mennek ki a gyanús esetekhez és ők szállítják kórházba azokat, akiknek orvosi segítségre van szükségük. Munkájuk fontosságához eddig sem fért kétség, a mostani rendkívüli helyzet pedig még inkább rávilágít erre. Az Auchan Magyarország a felelősségteljes munkájukat kívánja támogatni, és ebbe a vásárlóit is szeretné bevonni.

Az Auchan friss gyümölcsöt szállít az ország hét regionális mentőközpontjába és két budapesti mentőállomásra, hogy ezzel is hozzájáruljon a mentősök vitamindús táplálkozásához, ami az immunrendszer megfelelő működését is segíti. Emellett 10 millió bizalompontot töltenek fel kártyákra, ez ötmillió levásárolható forintot jelent, amit szintén átadnak az Országos Mentőszolgálatnak, hogy kioszthassák azok között a bajtársaik között, akiknek a legnagyobb szükségük van rá.

Az akció ideje alatt minden Auchan Bizalomkártya tulajdonos is segítheti a mentők munkáját. Ehhez csupán a hűségprogram online felületére kell belépni, ahol a vásárlások során gyűjtött bizalompontokat fel lehet ajánlani az Országos Mentőszolgálatnak.

„A járvány elleni küzdelemben ott vagyunk a frontvonalban – mondja dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója. – Minden segítség jól jön, hiszen a mentésben étkezésre és pihenésre sem mindig jut idő. Sokat jelent minden gesztus, örülünk a vitamindús gyümölcsöknek és a levásárolható pontoknak is. Ez is hozzájárul, hogy minden nap újult erővel folytassuk a munkánkat.”            

 „Az elmúlt hetekben láttuk, milyen megfeszített munkát végeztek a munkatársaink, hogy biztosítsuk a lakosság ellátását. Kollégáimmal együtt átérezzük, hogy milyen veszélynek és terhelésnek vannak kitéve az egészségügyben, például a Mentőszolgálatnál dolgozók. Az Auchan cégkultúrájában nagyon erősen jelen van a szolidaritás, ezzel az adományozási akcióval ezt szeretnénk kifejezni a mentősök iránt. Bízom benne, hogy vásárlóink is csatlakoznak hozzánk” – mondja Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 09:11:00
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS