A gyorsaságból és a kényelemből nem adunk – derül ki a GreenGo felméréséből: a „Most téged kérdezünk” nevű kutatásból, amelyből egyértelműen látszik a többeszközös közlekedés új trendjének itthoni erősödése is.
Miért szeretjük az autómegosztó szolgáltatásokat?
Ha közösségi autószolgáltatót választunk, akkor minden a praktikum, az ár és a kényelmes használat mesterhármasán áll vagy bukik – fontos ugyanis, hogy a választott szolgáltató flottája elérhető, a szolgáltatás pedig megfizethető legyen és nem utolsó sorban a bérlés kényelmes, könnyen kezelhető applikáción keresztül történjen.
A carsharing új színfolttal gazdagította a többeszközös közlekedés palettáját
A carsharing az elmúlt évek alatt biztos helyet szerzett magának a városi közlekedés eszköztárában: a szolgáltatás használói közt népszerű kiegészítő opció a tömegközlekedés vagy akár a saját autó használata mellé, ezzel vérfrissítést hozva a többeszközös közlekedésben is.
A rendszeresen greengózók több mint fele jellemzően tömegközlekedik is, tehát az eszközök között magas a kereszthasználat. A saját autójukat rendszeresen használók közül 18 százalék rendszeresen greengózik is, 42 százalék pedig alkalomszerűen használja a szolgáltatást, derül ki a kutatásból.
A közlekedési eszközök kombinálása egyre trendibb világszerte, itthon a GreenGo használók közel 80 százaléka használ egyszerre 4-6 különböző közlekedési eszközt, mint például robogót, kerékpárt, rollert, saját vagy közösségi autót, tömegközlekedést.
Az innovatív megoldások viszik előrébb a carsharinget
A GreenGot egyértelműen szeretik jelenlegi felhasználói, többek között azért, mert az autók jó állapotúak, tiszták (90 százalék feletti értékelés), egyszerű a bérlési folyamat és az applikáció is átlátható és könnyen kezelhető (83 százalék), emellett az autók típusával is a válaszadók 92 százaléka elégedett. A weboldal, telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat megítélése is egységesen pozitív volt. Az elégedettséget az is mutatja, hogy a használók elsöprő többsége ajánlaná másoknak a greengózást (a GreenGo által elért 8,98-as NPS, azaz Net Promoter Score érték szerint).
Amit pedig kíváncsian várnak a felhasználók a jövőre nézve, az a flotta további bővítése (90 százalék), és a szolgáltatási zóna növekedése (86 százalék).
„Amikor a további fejlesztéseinken gondolkodunk, fontos, hogy mire vágynak az itthoni greengósok, az ő visszajelzéseiket is beépítjük a terveinkbe, Így nem meglepő, hogy idén további e-Skodákkal bővült a flotta és történt zónabővítés is. De e mellett mindig ránézünk azokra a városokra és az ottani tendenciákra, amelyek már előttünk járnak sharing economy terén. Reméljük, nemsokára tudunk meglepetést is okozni az ügyfeleinknek olyan fejlesztésekkel, amikről eddig nem tudták, hogy már vágytak rá – mondta Michaletzky Bálint, a GreenGo alapítója.
(Michaletzky Bálint is részt vett az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában, az interjút IDE KATTINTVA olvashatja.)
Fotók: GreenGo
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.