Itt találod az összes cikket a „carsharing” témában!
Már évi 18 ezer kilométer megtétele mellett is megéri közös autót használni a saját helyett – állapítja meg a Jövő Mobilitása Szövetség.
A felhasználók az elmúlt egy évben négyszer annyit használták az SHARE NOW autóit, mint az indulás első tizenkét hónapjában. Négy év során 16 millió megtett kilométerből 8 millió 2022-re jutott.
A kifizető, továbbá a külföldi székhelyű jogi személy és egyéb szervezet adómentesen biztosíthat magánszemély részére személygépkocsi magáncélú használatot és ahhoz kapcsolódóan úthasználatra jogosító bérletet, jegyet.
A közúti közlekedés zöldebbé válásában nagy szerep juthat az elektromos autókból álló céges flottáknak, ezek beszerzése és fenntartása azonban jelentős beruházást kíván. Költséghatékony és zöld megoldás viszont a villanyautós carsharing.
A 2020-as távolság közel háromszorosára, összesen 4 millió kilométerre nőtt 2021-ben a SHARE NOW budapesti autói által megtett utak hossza. Miközben az autómegosztó ügyfélszáma átlépte az 55 ezer főt, az üzleti célú felhasználás is megkétszereződött.
A gyorsaságból és a kényelemből nem adunk – derül ki a GreenGo felméréséből: a „Most téged kérdezünk” nevű kutatásból, amelyből egyértelműen látszik a többeszközös közlekedés új trendjének itthoni erősödése is.
Az indulás óta eltelt két év alatt a Föld és a Hold közötti távolság több mint hétszeresét „autózta össze" a SHARE NOW 40 ezer regisztrált felhasználója.
Az elektromobilitásra való ösztönzéssel nem csak a szemléletben, de finanszírozásban is máshova került a hangsúly: az önvezető autók háttérbe kerültek az e-autókkal szemben. Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője azonban továbbra is bizakodóan áll az új technológiához.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.