Itt találod az összes cikket a „carsharing” témában!
A felhasználók az elmúlt egy évben négyszer annyit használták az SHARE NOW autóit, mint az indulás első tizenkét hónapjában. Négy év során 16 millió megtett kilométerből 8 millió 2022-re jutott.
A kifizető, továbbá a külföldi székhelyű jogi személy és egyéb szervezet adómentesen biztosíthat magánszemély részére személygépkocsi magáncélú használatot és ahhoz kapcsolódóan úthasználatra jogosító bérletet, jegyet.
A közúti közlekedés zöldebbé válásában nagy szerep juthat az elektromos autókból álló céges flottáknak, ezek beszerzése és fenntartása azonban jelentős beruházást kíván. Költséghatékony és zöld megoldás viszont a villanyautós carsharing.
A 2020-as távolság közel háromszorosára, összesen 4 millió kilométerre nőtt 2021-ben a SHARE NOW budapesti autói által megtett utak hossza. Miközben az autómegosztó ügyfélszáma átlépte az 55 ezer főt, az üzleti célú felhasználás is megkétszereződött.
A gyorsaságból és a kényelemből nem adunk – derül ki a GreenGo felméréséből: a „Most téged kérdezünk” nevű kutatásból, amelyből egyértelműen látszik a többeszközös közlekedés új trendjének itthoni erősödése is.
Az indulás óta eltelt két év alatt a Föld és a Hold közötti távolság több mint hétszeresét „autózta össze" a SHARE NOW 40 ezer regisztrált felhasználója.
Az elektromobilitásra való ösztönzéssel nem csak a szemléletben, de finanszírozásban is máshova került a hangsúly: az önvezető autók háttérbe kerültek az e-autókkal szemben. Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője azonban továbbra is bizakodóan áll az új technológiához.
Kovács Antal szerint nem elég, ha valaki jól tud dekantálni.
Befejezték annak a tíz kútnak a kialakítását a Zaporizzsjai Atomerőmű közelében, amelyekkel az erőmű hűtővízellátása hosszú távon megoldható – tájékoztatott a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség.