A nemzetközi partnerhálózat kiépítése elkötelezett, dinamikus partnerekkel – ezt tartják a Flinkit!-nél 2022 legfontosabb célkitűzésének.
„Az élményalapú céges tréningek fejlesztik a kommunikációt, építik a bizalmat, a résztvevők minden tét nélkül bemutathatják társaiknak erősségeiket, amivel hozzá tudnak járulni a csapat sikeréhez, eredményességéhez” – hangsúlyozza a területen közel 25 éves tapasztalatára támaszkodva Pintér Antal, a Flinkit! ügyvezetője.
Az Üzletem új, CÉGES LEGEK sorozatában elsőként a Flinkit! legjeiről számolunk be.
Az előző év legnagyobb tanulsága: A célt kell szem előtt tartanunk, de az odavezető utat rugalmasan kell kezelnünk.
Az idei év legnehezebb feladata: A megfelelő munkatársak megtalálása.
A jövő év legfontosabb célkitűzése: A nemzetközi partnerhálózat kiépítése elkötelezett, dinamikus partnerekkel.
A vállalkozás eddigi legnagyobb dobása: Online teambuilding kifejlesztése a COVID helyzetre reagálva.
A vállalkozás életében a legdrasztikusabb váltás/változtatás: 2020. márciusában egy teljesen kész terméket kellett a COVID miatt betenni a fiókba, másfél évre.
A leghatékonyabb működéshez szükséges új feladatok: Értékesítési és marketing szervezet kiépítése.
Erre kellene a jövőben a legtöbb pénzt fordítani: Marketing és értékesítés.
A legbosszantóbb pillanat a vállalkozás történetében: Csalódások sorozata a marketing ügynökséggel való együttműködésben
A legnagyobb konkurenst ezzel lehet legyőzni: Kreatív fejlesztési megoldások.
Ezzel a legnehezebb ma megbirkózni az üzleti életben: Állandóan változó befektetői környezet.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.