Ez volt a Flinkit! eddigi legnagyobb dobása

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 10. 18., 16:00

A nemzetközi partnerhálózat kiépítése elkötelezett, dinamikus partnerekkel – ezt tartják a Flinkit!-nél 2022 legfontosabb célkitűzésének.

„Az élményalapú céges tréningek fejlesztik a kommunikációt, építik a bizalmat, a résztvevők minden tét nélkül bemutathatják társaiknak erősségeiket, amivel hozzá tudnak járulni a csapat sikeréhez, eredményességéhez” – hangsúlyozza a területen közel 25 éves tapasztalatára támaszkodva Pintér Antal, a Flinkit! ügyvezetője.

Az Üzletem új, CÉGES LEGEK sorozatában elsőként a Flinkit! legjeiről számolunk be.

Az előző év legnagyobb tanulsága: A célt kell szem előtt tartanunk, de az odavezető utat rugalmasan kell kezelnünk.

Az idei év legnehezebb feladata: A megfelelő munkatársak megtalálása.

A jövő év legfontosabb célkitűzése: A nemzetközi partnerhálózat kiépítése elkötelezett, dinamikus partnerekkel.

A vállalkozás eddigi legnagyobb dobása: Online teambuilding kifejlesztése a COVID helyzetre reagálva.

A vállalkozás életében a legdrasztikusabb váltás/változtatás: 2020. márciusában egy teljesen kész terméket kellett a COVID miatt betenni a fiókba, másfél évre.

A leghatékonyabb működéshez szükséges új feladatok: Értékesítési és marketing szervezet kiépítése.

Erre kellene a jövőben a legtöbb pénzt fordítani: Marketing és értékesítés.

A legbosszantóbb pillanat a vállalkozás történetében: Csalódások sorozata a marketing ügynökséggel való együttműködésben

A legnagyobb konkurenst ezzel lehet legyőzni: Kreatív fejlesztési megoldások.

Ezzel a legnehezebb ma megbirkózni az üzleti életben: Állandóan változó befektetői környezet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS