Ez a Nestlé akcióterve a műanyaghulladék visszaszorítására

2019. 01. 17., 14:45

A Nestlé csomagolóanyagai 100 százalékát újrahasznosíthatóvá vagy újrafelhasználhatóvá kívánja tenni 2025-ig – külön figyelemmel a műanyaghulladék elkerülésére.

„Elkötelezetten törekszünk az újrahasznosítási lehetőségek felkutatására, de tudjuk, hogy a 100%-os újrahasznosíthatóság nem elég a műanyaghulladék-válság leküzdésre. Új irányokat kell keresnünk, és még többet kell tennünk” – mondta Mark Schneider.

A Nestlé vezérigazgatója közölte: „Hiszünk az újrahasznosítható és komposztálható papíralapú anyagok és a biológiai úton lebomló polimerek értékességében, különösen ott, ahol nincs kiépített újrahasznosítási infrastruktúra. Az együttes fellépés létfontosságú: pontosan ezért szólítjuk meg fogyasztóinkat, üzleti partnereinket és minden Nestlés munkatársunkat, hogy vegyék ki a maguk részét erőfeszítéseinkből.”

A Nestlé 2020 és 2025 között világszerte minden terméke esetén kivezeti az összes olyan műanyagot, amely nem vagy csak nehezen újrahasznosítható.

Ezzel a lépésével a Nestlé alternatív csomagolóanyagokat vezet be globális termékportfoliójában:

2019 februárjától a Nestlé elkezdi megszüntetni a termékeihez mellékelt műanyag szívószálakat, amelyeket alternatív anyagokkal, például papírral helyettesít, de innovatív tervezéssel is igyekszik elősegíteni a felesleges hulladékok visszaszorítását.

A Nestlé 2019. első negyedévében elkezdi a papírcsomagolás használatát Nesquik, illetve 2019. második félévébenYes!szelet termékei esetében. De 2019-től műanyagmentes csomagolást kap a Smarties, a Miloitalpornál pedig 2020-ban jön a papíralapú tasakok bevezetése.

A Nestlé Ásványvíz üzletága 2025-ig globálisan 35 százalékkal növeli palackjai újrahasznosított PET-tartalmát.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS