Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A vállalkozások egyelőre ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak.
A TikTok üzleti alkalmazása októberben indult el világszerte. Közép- és Kelet-Európában Lengyelország, Csehország és Románia mellett csak Magyarországon érhető el a vállalkozásoknak – tájékoztatott Magda Wynne, a TikTok közép- és kelet-európai vezetője és Mezei Alexandra, a TikTok hazai partnere, a Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikációs vezetője.
A TikTok népszerűsége robbanásszerűen nő a felhasználók körében. Felhasználói a fiatalok közül kerülnek ki. A platform a 25–35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét. A TikTok-felhasználók többsége más platformon nincs jelen, mindössze 35–38 százalékos az átfedés a Facebook és Instagram felhasználóival.
A TikTok hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.
Az országban elsőként angol nyelvű vegetáriánusszakács-képzést indít a Culinary Institute of Europe. A képzés szakmai vezetője Ádám Csaba, a nemrég bezárt Olimpia étterem egykori séfje.
A két új blokk építésének feladata a Külgazdasági és Külügyminisztériumhoz kerül, a cél a paksi beruházás felgyorsítása.