Éles üzemben a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

2021. 08. 24., 12:00

Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online-média-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását. A magyar tulajdonú adtech startup úgy véli, fontos mérföldkőhöz érkezett a piac.

A DisplayNOW egy speciális webshop, ahol a hirdetési kampányok a webáruházak termékértékesítéséhez hasonló egyszerű folyamat segítségével rendelhetőek meg. A platform a hazai prémiumkiadványok felületein kínál olyan hirdetési lehetőségeket, amelyek komoly segítséget nyújtanak a cégeknek abban, hogy piacaikat bővítsék, termékeiket sikeresebben, nagyobb volumenben tudják értékesíteni.

A hirdetési webshop azokat a sikeres hazai vállalkozásokat célozza meg, akik a már kipróbált Google- és Facebook-hirdetési eszközeiken túl további hirdetési megoldásokkal szeretnék bővíteni marketingeszköztárukat. 

Új kkv-k az országos márkaismertség kapujában

A DisplayNOW szerint fontos mérföldkőhöz érkezett a hazai médiapiac: mostanra egy számottevő vállalati kör jutott el a tudatos márkaépítés azon fokára, ahol a napi szintű konverziós célokon túl egyre komolyabb hangsúlyt kap a márkaismertség.

Amellett, hogy mára szélesedett ki és erősödött meg ez a vállalati szegmens, egyre nő azoknak a száma, akik nem tudnak tovább növekedni az eddigi eszközeikkel. Sokaknak megdrágult a hirdetések ára, vagy romlott a hatékonysága. Ezért a tervezés során egyre jelentősebb erőforrásokat fordítanak a márkaismertség építésére a hirdetők, melyhez folyamatosan keresik az új hirdetési, megjelenési lehetőségeket.

„Ebben segít a DisplayNOW: egy egyszerű webshopfelületen keresztül teszi elérhetővé a komplex, egyedi megoldásokat is. Illetve fontos megemlíteni, hogy platformunk egyben megoldást szállít a hazai kiadóknak is, amivel új hirdetői bevételeket csatornázhatnak magukhoz” – mondta Csasztvan Nóra, a DisplayNOW Zrt. társalapító-vezérigazgatója.

Kiadófüggetlen hálózat

A DisplayNOW hirdetési hálózata kiadófüggetlen, melyben jelenleg közel 40 online médium több mint 150 csomagja érhető el. A kiadói kör és a kínálat folyamatosan bővül, a klasszikus displaymegoldásokon túl például podcastcsomagok is elérhetők a platformon.

„A hivatalos indulást április óta tartó tesztüzem előzte meg, melyből rengeteget tanultunk, és ami alapján továbbfejlesztettük a szolgáltatást. A jövőben pedig mindent meg fogunk tenni, hogy szolgáltatásunkkal meggyőzzük a piacot”– mondta Csasztvan Nóra.

Az indulás első hónapjaiban a legfontosabb cél a kínálat, a kiadói hálózat kiépítése és bővítése volt, mely a várakozásoknak megfelelően alakult. A tervek szerint az idei év végére megállapodás születik a kiadói piac további nagy szereplőivel is, hogy a hirdetői igényeket még jobban ki tudják elégíteni.

Emellett a DisplayNOW további új és egyedi termékek bevezetését tervezi. Amennyiben sikeres lesz a hazai piacra lépés, külföldi piacokra is terjeszkednének Kelet-Közép-Európa országai felé.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 05. 19., 14:50
A márciusi 2,5 százalék után 2025. áprilisban 2,4 százalékos volt az átlagos éves infláció az Európai Unióban; a magyar adatot, amely az év első két hónapjában a legmagasabb volt, márciusban a második legmagasabb volt, áprilisban a román és az észt ráta is megelőzte.
2025-05-19 22:20:00
Megjelent a fiatal gazdákat támogató felhívás; a 79 milliárd forintos keretösszegből vissza nem térítendő támogatásra lehet pályázni 2025. július 16-tól.
2025-05-19 19:40:00
Ajánlásokat fogalmazott meg a Fenntartható Atomenergiáért Tanácsadó Testület a hazai áramellátás biztonságának megőrzése érdekében – jelentette be Lantos Csaba energiaügyi miniszter a tárca május 19-i sajtótájékoztatóján.
2025-05-19 11:10:00
2025. június 28-ától a digitális akadálymentesítés kötelezettség a gazdasági szereplők többsége számára. Ezen a napon lép hatályba ugyanis a termékekre és a szolgáltatásokra vonatkozó akadálymentességi követelményeknek való megfelelés szabályairól szóló törvény. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely Gábor, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners Ügyvédi Iroda ügyvédje foglalta össze.
2025-05-17 12:50:00
A NAV-nak a külföldi bankszámlák adatairól is van információja; az adóbevallás ellenőrzésekor, kiegészítésekor az ilyen számlákkal kapcsolatos, valamint a számlákra beérkező jövedelmeket is figyelembe kell venni – hívja fel a figyelmet az adóhivatal.

  Rovathírek: HIPA

Heteken belül elindul a BYD európai üzleti és kutatás-fejlesztési központja Budapesten, és a kínai társaság már az idén több száz magasan képzett munkatárs felvételét tervezi – mondta Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Már minden tízedik magyar dolgozott külföldön, főleg Németországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában vagy Franciaországban, és a legfőbb motiváció a pénzkereseti lehetőség, de közben sokakat vonz a nyelvi, kulturális tapasztalat és a szakmai fejlődés is – mondta el a Profession.hu felmérésének eredményei alapján Dencső Blanka. Az állásportál piackutatási és üzletfejlesztési szakértője ebben az epizódban bemutatja, milyen érdekes trendek alakultak ki a magyarok külföldi munkavállalási kedve kapcsán, illetve mennyien és hogyan küzdöttek meg a honvággyal és a nyelvi nehézségekkel, vagy milyen módon kamatoztatják itthon a külföldön szerzett tapasztalatokat.
2025. 05. 04., 10:25
epizód: 2025 / 9   |   hossz: 29:18
A cégvezetői és értékesítői tréningeken, illetve mentorprogramokon túl azt az összetett feladatot is vállalni kell, hogy fejlesszük, ne csak a gazdasági szereplők, hanem az egész társadalom fizikai és mentális egészségét – vallja Turcsán Emese, az Einstein Akadémia (érdekes módon kriminálpedagógiára szakosodott szociálpedagógus) alapítója és vezetője. Beszélgetésünk apropóját az akadémia mellett életre hívott Einstein Alapítvány, illetve a kibontakozóban lévő Kék Zóna Projekt adta. Előbbi fiatal tehetségek felkarolására és díjazására jött létre, míg utóbbi hazánkban akarja kialakítani a hosszú, kiegyensúlyozott életet élő emberek közösségét – egészen átfogó kutatásokkal és gyakorlatokkal.
2025. 04. 21., 20:15
epizód: 2025 / 8   |   hossz: 27:33
Bár a dolgozók nem kizárólag a bér miatt állnak tovább a munkahelyükről, kár lenne tagadni, hogy a nem versenyképes fizetés a legfőbb oka annak, ha új állás után néznek. Sinka Judit, a Jobtain Munkaerő-kölcsönző HR vezetője ebben az epizódban elárulja, hogy a felméréseik szerint hazánkban mennyivel nő a bérigény, és hogy van-e realitása a fizetések emelkedésének a 2025-re várható gazdasági körülmények, illetve a várható infláció mellett. A szakértő arra is választ ad, hogy a magasabb béren kívül még milyen módszerekkel lehet megtartani a tehetséges dolgozókat.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Ajánlásokat fogalmazott meg a Fenntartható Atomenergiáért Tanácsadó Testület a hazai áramellátás biztonságának megőrzése érdekében – jelentette be Lantos Csaba energiaügyi miniszter a tárca május 19-i sajtótájékoztatóján.