Éles üzemben a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

2021. 08. 24., 12:00

Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online-média-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását. A magyar tulajdonú adtech startup úgy véli, fontos mérföldkőhöz érkezett a piac.

A DisplayNOW egy speciális webshop, ahol a hirdetési kampányok a webáruházak termékértékesítéséhez hasonló egyszerű folyamat segítségével rendelhetőek meg. A platform a hazai prémiumkiadványok felületein kínál olyan hirdetési lehetőségeket, amelyek komoly segítséget nyújtanak a cégeknek abban, hogy piacaikat bővítsék, termékeiket sikeresebben, nagyobb volumenben tudják értékesíteni.

A hirdetési webshop azokat a sikeres hazai vállalkozásokat célozza meg, akik a már kipróbált Google- és Facebook-hirdetési eszközeiken túl további hirdetési megoldásokkal szeretnék bővíteni marketingeszköztárukat. 

Új kkv-k az országos márkaismertség kapujában

A DisplayNOW szerint fontos mérföldkőhöz érkezett a hazai médiapiac: mostanra egy számottevő vállalati kör jutott el a tudatos márkaépítés azon fokára, ahol a napi szintű konverziós célokon túl egyre komolyabb hangsúlyt kap a márkaismertség.

Amellett, hogy mára szélesedett ki és erősödött meg ez a vállalati szegmens, egyre nő azoknak a száma, akik nem tudnak tovább növekedni az eddigi eszközeikkel. Sokaknak megdrágult a hirdetések ára, vagy romlott a hatékonysága. Ezért a tervezés során egyre jelentősebb erőforrásokat fordítanak a márkaismertség építésére a hirdetők, melyhez folyamatosan keresik az új hirdetési, megjelenési lehetőségeket.

„Ebben segít a DisplayNOW: egy egyszerű webshopfelületen keresztül teszi elérhetővé a komplex, egyedi megoldásokat is. Illetve fontos megemlíteni, hogy platformunk egyben megoldást szállít a hazai kiadóknak is, amivel új hirdetői bevételeket csatornázhatnak magukhoz” – mondta Csasztvan Nóra, a DisplayNOW Zrt. társalapító-vezérigazgatója.

Kiadófüggetlen hálózat

A DisplayNOW hirdetési hálózata kiadófüggetlen, melyben jelenleg közel 40 online médium több mint 150 csomagja érhető el. A kiadói kör és a kínálat folyamatosan bővül, a klasszikus displaymegoldásokon túl például podcastcsomagok is elérhetők a platformon.

„A hivatalos indulást április óta tartó tesztüzem előzte meg, melyből rengeteget tanultunk, és ami alapján továbbfejlesztettük a szolgáltatást. A jövőben pedig mindent meg fogunk tenni, hogy szolgáltatásunkkal meggyőzzük a piacot”– mondta Csasztvan Nóra.

Az indulás első hónapjaiban a legfontosabb cél a kínálat, a kiadói hálózat kiépítése és bővítése volt, mely a várakozásoknak megfelelően alakult. A tervek szerint az idei év végére megállapodás születik a kiadói piac további nagy szereplőivel is, hogy a hirdetői igényeket még jobban ki tudják elégíteni.

Emellett a DisplayNOW további új és egyedi termékek bevezetését tervezi. Amennyiben sikeres lesz a hazai piacra lépés, külföldi piacokra is terjeszkednének Kelet-Közép-Európa országai felé.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS