Online hirdetés

Itt találod az összes cikket a „online hirdetés” témában!

Tud róla az ügyfeled, hogy követi a weboldalad?

Tud róla az ügyfeled, hogy követi a weboldalad?

„Felelős vállalkozásként alapvető fontosságú, hogy mi magunk tisztában legyünk ezen elemző szolgáltatások működésével és a weboldalunk látogatóit az adatvédelmi előírásoknak megfelelően részletesen és átlátható módon tájékoztassuk a szolgáltatások által megvalósított adatgyűjtésekről, adattovábbításokról.”
2023. 07. 19., 17:13
Kisvállalkozók tömege kerülhet bajba a GA4-re átállás miatt

A sokak által eddig használt Universal Analytics július 1-től fokozatosan elérhetetlenné válik, mindenkinek át kell térnie a Google Analytics 4 rendszerre. Azok a kisvállalkozók, akik nem frissítettek időben, versenyhátrányba kerülhetnek.

2022. 05. 22., 11:43
Egyre több cég hirdet a TikTokon

Marketinges szakemberek szerint változik a TikTok közönsége és az alkalmazás megítélése is. A TikTok hirdetési felületként is egyre hatékonyabb.

2019. 11. 25., 12:30
Online hirdetés kkv-knak, miért is ne?

Bármilyen kicsi és kezdő vállalkozásról legyen is szó, a reklámra szükség van. Az utcán és a környéken osztogatott szórólapok már idejét múltak, és többnyire nem is igazán hatásosak. Az online reklám azonban kifejezetten hasznos lehet, még egy kisvállalkozás számára is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS