Itt találod az összes cikket a „Csasztvan Nóra” témában!
A K&H szakértői óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott online marketing kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.
Nem szeretjük, ha irritálóan tolakodó, harsány és unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők.
Hazai eredmények után szeretném eddigi tapasztalataimat külföldi piacra bevezetett projekten is kamatoztatni – mondta az Üzletemnek Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója.
A DisplayNOW a kkkv-knak egyszerűsíti le az online-média-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását.
Günzer Tamás idén harmadik alkalommal került a jelöltek közé, így 24 év után ismét villányi borász nyerte a díjat.
Lezárultak a Paks II. Atomerőmű résfalazási munkálatai. A terület előkészítése folytatódik, jelenleg a talajszilárdítást végzik az építési területen.