Ebben az országban indul nemzetközi útjára a magyar ételmentő alkalmazás

2021. 07. 28., 14:30

A díjnyertes magyar ételmentő applikáció egy éves lett. A magyar társadalmi startup, amelybe mind az öt Cápa befektetett, és már több mint 80 ezren letöltötték, nagy bejelentést tett – a Munch külföldön is elindul.

„A kezdetek óta az a cél vezérel minket, hogy az ételmentést minél több ember számára elérhetővé tegyük, így idővel egyetlen jó minőségű étel se kerül majd kukába. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy átlépjünk a határainkon, és elsőként Romániában is elindítsuk a Munchot. Továbbra is várjuk a felelős vendéglátóhelyek, élelmiszergyártók és üzletek jelentkezését, határon innen és túl, hiszen csupán széleskörű összefogás segítségével tudunk gátat szabni az ételpazarlásnak” – jelentette be Wettstein Albert, a Munch társalapítója.

Az első munchok, azaz ételcsomagok Kolozsváron már elérhetők, míg Marosvásárhelyen július legvégétől lehet majd ételt menteni.

Az innovatív és fenntartható ötletek vállalkozássá formálását segítő Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő Munch nemcsak egy app, hanem egy világnézettől független ételmentő közösség, amelynek már több mint 80 ezren a részesei. A Munch közösségépítő szerepe az évfordulós budapesti eseményen is megmutatkozott, hiszen a találkozó második felében a „Muncholók” is részt vettek.

Egy közös muncholás keretein belül az Ételmentő közösség tagjai megismerhették egymást és a Munch csapatot is. „Nekem a kalandozás, a szabadság és a cool érzés kapcsolódik a muncholáshoz. Olyan, mint egy felnőtt meglepetés-játék - alig várom, hogy kihozzam az üzletből és végignézzem a dobozt, hogy mi van benne” – mondta az eseményen az egyik visszatérő vásárló.

A Munch már 11 magyar városban és egy szomszédos országban is jelen van, ráadásul a legnépszerűbb étel&ital applikációk között szerepel Magyarországon. Az év második felében a Munch csapata még számos új meglepetést tartogat...

A Munch-ról

A Munch-ot 2020-ban 4 fiatal hozta létre, akik a modern technológia eszközét felhasználva harcolnak az ételpazarlás ellen. A Munch egy platform, amin keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A Munch-csal mindenki könnyedén tehet az ételpazarlás ellen, miközben jókat eszik – jó áron! A Munch elérhető a böngészőből és telefonos alkalmazás segítségével is. A kezdeményezéshez a cég megalakulása óta már több mint 250 vendéglátóhely csatlakozott, és több mint 80 ezren töltötték le az alkalmazást. A Munch elnyerte az „Év Fenntartható Vállalkozása díjat”, a Highlights of Hungary különdíját, valamint a SozialMarie nemzetközi versenyen is díjazott lett.

(Fotók: Munch)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS